• برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
5
رئیس ستاد انتخابات مازندران اعلام کرد:

تعیین ۳ هزار و ۲۱۰ شعبه اخذ رای در مازندران

  • کد خبر : 1504
  • ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
تعیین ۳ هزار و ۲۱۰ شعبه اخذ رای در مازندران
رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: ۳ هزار و ۲۱۰ شعبه اخذ رای در انتخابات ۱۱ اسفندماه در این استان تعیین شده است.

به گزارش پیک نکا، به نقل از خبرگزاری بلاغ، قاسم عزیززاده‌گرجی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«بلاغ»، اظهار کرد: همه برنامه‌ها و فعالیت‌ها برای حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری انتخابات باشکوه در میدان باشند، تصریح کرد: باید با اتحاد و انسجام انتخابات پرشوری را برگزار کنیم.

رئیس ستاد انتخابات مازندران از تعیین سه هزار و ۲۱۰ شعبه اخذ رای در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این استان خبر داد و افزود: از این تعداد شعب اخذ رای ۲ هزار و ۵۶۹ شعبه ثابت و ۶۴۱ شعبه سیار در ۱۱ اسفند روز برگزاری انتخابات مستقر هستند.

عزیززاده‌گرجی خاطرنشان کرد:‌ از مجموع شعب اخذ رای در مازندران یک هزار و ۴۶۸ شعبه شهری و یک هزار و ۷۴۲ شعبه در روستاهای استان برپا می‌شوند.

این مسئول ادامه داد: اقدامات برای کنترل دستگاه‌های احراز هویت در شعب اخذ رای استان انجام شده و در شعب این دستگاه‌ها نصب شده است.

رئیس ستاد انتخابات مازندران با اعلام اینکه ۲۷ هزار نفر انتخابات امسال را نظارت می‌کنند، گفت: این افراد شامل کاربر شعب، بازرس، نماینده فرماندار، ‌نماینده بخشدار، ناظران شورای نگهبان و نیروهای خدماتی و رانندگان هستند.

عزیززاده‌گرجی از تشکیل ستاد انتخابات در محل استانداری مازندران از ۱۵ مردادماه امسال خبر داد و بیان کرد: در این مدت نشست‌های متعددی در سطح استان و شهرستان‌ها در جهت تسهیل‌گری انتخابات برگزار شد.

به گزارش بلاغ، حوزه‌های انتخابیه ۹ گانه مازندران شامل ساری و میاندورود، قائمشهر، ‌سوادکوه، سوادکوه شمالی، ‌سیمرغ و جویبار، نکا، گلوگاه و بهشهر، تنکابن، ‌رامسر و عباس‌آباد، نور و محمودآباد، نوشهر، چالوس و کلاردشت، بابل، آمل و بابلسر و فریدونکنار است که بیشترین شعب اخذ رای مربوط به بابل، ‌ساری و آمل است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://peykneka.ir/?p=1504

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.