• برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
6

آغاز ضبط مناظره نامزد‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در مازندران

  • کد خبر : 1545
  • ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
آغاز ضبط مناظره نامزد‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در مازندران
ضبط مناظره انتخاباتی نامزد‌های دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امروز ۲۷ بهمن در دو حوزه انتخابیه مازندران آغاز شد.

به گزارش پیک نکا، مدیرکل صدا و سیمای مازندران با اشاره به آغاز ضبط مناظره‌های انتخاباتی نامزد‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی از امروز در استان گفت: مناظره‌های انتخاباتی در دو حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس،کلاردشت و  نکا، بهشهر،گلوگاه انجام می‌شود.

هادی ابراهیمی گفت:مناظره انتخاباتی بین نامزدهای انتخاباتی به منظور تقویت فضای رقابتی و جلب مشارکت قوی مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مناظره مخصوص نامزد‌هایی است که برای تبلیغات در سامانه صدا و سیما نامنویسی و آمادگی خود را نیز برای برگزاری مناظره در همان سامانه اعلام کرده اند افزود: مناظره‌های انتخاباتی به صورت ضبطی خواهد بود و برای هر حوزه انتخابیه ۷ مناظره با ۷ موضوع در دو روز ضبط خواهد شد.
ابراهیمی با اشاره به اینکه مدت پخش هر مناظره انتخاباتی متناسب با تعداد شرکت کنندگان از ۱۲۰ تا ۲۴۰ دقیقه و مجموع زمان تولید شده مناظره‌ها برای هر حوزه انتخابیه حداقل ۸۴۰ دقیقه خواهد بود، خاطرنشان کرد: زمان مناظره در حوزه‌های انتخابیه با کمتر از ۱۰ متقاضی ۱۲۰ دقیقه، در حوزه‌ها از ۱۰ تا ۱۵ متقاضی ۱۸۰ دقیقه و در حوزه‌هایی از ۱۵ تا ۲۰ متقاضی ۲۴۰ دقیقه است.
مدیرکل صدا و سیمای مازندران همچنین با بیان اینکه  جلسه مناظره به گونه‌ای باید مدیریت شود که در زمان اختصاص یافته، هر داوطلب حداقل ۲ بار بتواند صحبت کند، گفت: موضوعات هر مناظره متفاوت است و در هر مناظره حداقل یک سوال کلی برای نامزد‌ها مطرح می‌شود و نامزد‌ها در زمان اختصاص یافته به آن پاسخ خواهند داد
 ابراهیمی با تاکید بر اینکه مناظره تهیه شده در هفت روز تبلیغات قانونی از کانال‌های انتخاباتی صدا و سیمای مازندران پخش می‌شود و دفعات روزانه پخش مناظره به تعداد شرکت کنندگان بستگی دارد و یک مناظره حداقل دو بار در روز باید پخش شود، افزود:  ساعت پخش مناظره‌ها در هر حوزه با تشخیص استان در ساعت پربیننده تعیین می‌شود.
وی با بیان اینکه در هر هفت روز تبلیغات مجاز، مناظره غیرتکراری در کانال‌های همان حوزه انتخابیه پخش خواهد شد، گفت: مناظره‌ها در مکانی که فرمانداری هر حوزه انتخابیه با همفکری مسئولان ۹ شبکه انتخاباتی صدا و سیما انتخاب کرده اند ضبط خواهد شد.
لینک کوتاه : https://peykneka.ir/?p=1545

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.