• برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
4
با شروع به کار آشپزخانه اطعام مهدوی نکا تحقق یافت

پخت و توزیع 10 هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان نکایی

  • کد خبر : 951
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
پخت و توزیع 10 هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان نکایی
با شروع به کار آشپزخانه اطعام مهدوی از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) نکا و با مراکز خیریه و جمعی از خیرین این شهرستان، در مرحله اول 10 هزار غذای گرم میان نیازمندان این شهرستان توزیع می‌گردد.

حسین بریمانی ورندی در گفت‌وگو با خبرنگار پیک نکا، با اشاره به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اجرای رزمایش کمک مومنانه، اظهار کرد: همواره با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ازجمله اقدامات مهم مردم شهرستان نکا دستگیری از نیازمندان به شکل سبدهای معیشتی، اطعام و افطاری بوده چراکه در این ماه همه به مهمانی خدا دعوت هستیم و بهترین فرصت برای کمک به همنوع به شمار می‌آید.

وی افزود: بنابراین آشپزخانه اطعام مهدوی در نکا در راستای کمک به نیازمندان، اقشار آسیب‌پذیر و آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا شروع به کار کرده که در مرحله اول 10 هزار پرس غذای گرم در این آشپزخانه پخته شده و میان جامعه هدف نیازمند توزیع خواهد شد.

مدیر کمیته امداد نکا ضمن تقدیر از تلاش همه خیرین و بانیان آغاز به کار این مرکز، خاطرنشان کرد: مراکز نیکوکاری امام علی(ع) قره‌طغان، حوزه علمیه خواهران ریحانة‌الرسول و موسسه خیریه حضرت زینب(س) این شهرستان در راه‌اندازی این مرکز سهم عمده‌ای داشته‌اند.

این مسئول اضافه کرد: در آشپزخانه اطعام مهدوی نکا روزانه 500 پرس غذای گرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی پخت و در میان مددجویان و نیازمندان آسیب‌دیده از کرونا البته با رعایت شأن و کرامت افراد توزیع می‌شود.

وی با دعوت از همه خیرین و افراد توانمند برای استفاده از ظرفیت آشپزخانه اطعام مهدوی نکا، گفت: باتوجه به بسته بودن مساجد و اماکن زیارتی، خیرینی که هر ساله در مساجد نسبت به اطعام‌دهی غذای نذری در این ایام اقدام می‌کردند می‌توانند با همکاری این مرکز غذاهای خود را طبخ و میان جامعه هدف خود توزیع کنند.

بریمانی با تشریح نحوه کمک عمومی برای شرکت در رزمایش ملی کمک مومنانه از طریق کمیته امداد، بیان کرد: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۹۲۵۲ بانک ملی بنام کمیته امداد نکا برای دریافت کمک‌های مردمی در رزمایش ملی بخشش ایرانیان در قالب مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به این امر مهم اختصاص ‌یافته است و همه مردم خداجو می‌توانند در اجرای هرچه بهتر آن براساس توان خود سهم داشته باشند.

لینک کوتاه : https://peykneka.ir/?p=951

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.