• برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3
مدیر کمیته امداد نکا خبر داد

کمک 8 میلیارد تومانی به مددجویان کمیته امداد

  • کد خبر : 901
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲
کمک 8 میلیارد تومانی به مددجویان کمیته امداد
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) نکا گفت: 8 میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان در پوشش حمایتی این نهاد به میزان 2 هزار و 700 خانوار اهدا شده است.

حسین بریمانی‌ورندی در آستانه ولادت امام حسن مجتبی(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار پیک نکا تعداد خانواده‌های مشمول کمک معیشت کمیته امداد امام خمینی(ره) را دو هزار و 700 خانواده از مجموع سه هزار و 500 خانواده جامعه هدف در پوشش حمایتی این نهاد در شهرستان نکا برشمرد.

وی افزود: میزان این کمک‌ها به خانواده‌های یک نفره در پوشش حمایت کمیته امداد به صورت ماهیانه 172 هزار تومان، خانواده‌های دو نفره ۲۸۷ هزار و ۵۰۰ تومان، خانواده‌های سه‌نفره ۳۷۴ هزار تومان، خانواده‌های چهار نفره ۴۸۳ هزار تومان و خانواده‌های پنج‌نفره به بالا مبلغ ۵۳۶ هزار و ۵۰۰ تومان در قالب کمک‌ معیشتی پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد نکا این مبالغ را به همراه مبالغ هدفمندی یارانه‌ها خواند و خاطرنشان کرد: ترکیبی از کمک‌های معیشتی مختص کمیته امداد امام خمینی(ره) و کمک واریزی از محل هدفمندی یارانه‌ها به صورت مستمری ماهیانه به مددجویان پرداخت می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: البته افرادی که در پوشش حمایت یارانه دولت هستند علاوه بر کمک‌های ذکر شده یارانه معیشتی خود را نیز دریافت می‌کنند.

بریمانی مجموع کمک‌های تعلق گرفته به خانواده‌های اشاره شده را نزدیک به 8 هشت میلیارد تومان برشمرد و گفت: در سال 98 در مجموع هفت میلیارد و 853 میلیون تومان کمک معیشت در قالب مستمری کمیته امداد و افزایش یارانه پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: 48 درصد از مددجویان مشمول طرح کمک معیشتی کمیته امداد نکا در مناطق محروم هزارجریب این شهرستان ساکن بوده و 441 خانواده نیز در قالب تبصره 14 تنها در پوشش حمایتی افزایش یارانه قرار گرفته‌اند.

لینک کوتاه : https://peykneka.ir/?p=901

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.