• برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5
مسئول خیریه آبشار عاطفه های شهرستان نکا:

اهدای ۱۴ سری جهیزیه به زوجین تحت حمایت آبشار عاطفه ها نکا

  • کد خبر : 1397
  • ۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
اهدای ۱۴ سری جهیزیه به زوجین تحت حمایت آبشار عاطفه ها نکا
طرزه نژاد از اهدای ۱۴ سری جهیزیه به زوجین تحت حمایت آبشار عاطفه ها نکا خبر داد.

به گزارش پیک نکا، معصومه طرزه نژاد در گفت و گویی گفت: همزمان با میلاد امام هشتم امام رضا(ع) و براساس برنامه ریزی از پیش تعیین شده، ۱۴ سری جهیزیه به زوجین تحت حمایت آبشار عاطفه ها نکا اهدا شد.

مسئول خیریه آبشار عاطفه های شهرستان نکا افزود: سال گذشته در دهه کرامت و تولد امام رضا(ع)، ۳۰ سری جهیزیه به نوعروسان اهدا شد و امسال هم در دهه کرامت، ۱۴ سری جهیزیه به نوعروسان نکایی به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اهداء شد.

وی اظهار کرد: اقلامی همچون تلویزیون، اجاق گاز، جاروبرقی، پنکه، اتو، سماور، بخاری، فرش، کالای خواب و سرویس آشپزخانه و پلاستیک از جمله اقلام اهدایی یه نوعروسان تحت حمایت آبشار عاطفه های نکا بود که با مساعدت و کمک مالی مردم و خیران اهدا شد.

طرزه نژاد گفت: آبشار عاطفه های شهرستان نکا در طول سال کمک های مختلفی را به افراد تحت حمایت ارائه می کند و خیران و نیکوکاران می توانند کمک های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۹۶۸۹۲ بانک ملی به نام بنیاد خیریه آبشار عاطفه های امام رضا(ع) واریز کنند.

مسئول خیریه آبشار عاطفه های شهرستان نکا همچنین با اشاره به برنامه های دهه کرامت خاطر نشان کرد: ۱۰ برنامه اهدای هدایا به دختران تحت حمایت شعبه نکا، برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه (س) و میلاد امام رضا(ع)، اهدای جهیزیه به نوعروسان، توزیع سبد پروتئین و تره بار در بین مهرجویان نکایی، برگزاری جشن خیابانی و برگزاری جشن با حضور افراد تحت پوشش از برنامه های مهم ما در این ایام بوده است.

وی تصریح کرد: تبلیغ و ترویج ازدواج آسان، تشویق زوجین و خانواده‌ها برای کاهش هزینه‌های ازدواج جوانان و تلاش برای تأمین بخشی از اقلام مورد نیاز جهیزیه نوعروسان از جمله برنامه‌ها و اهداف ما در اهدای این جهیزیه ها بوده است.

اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت آبشار عاطفه های نکا با حضور امام جمعه نکا، فرماندار، رییس اداره تبلیغات اسلامی، فرمانده سپاه نکا، معاوت مشارکت مردمی کمیته امداد نکا و جمعی از مسئولان انجام شد.

لینک کوتاه : https://peykneka.ir/?p=1397

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.