• برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5
رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در نکا:

آگاهی بخشی و انتقال حقیقت رسالت مهم رسانه امروز است

  • کد خبر : 1080
  • ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۷:۲۷
آگاهی بخشی و انتقال حقیقت رسالت مهم رسانه امروز است
رئیس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: رسانه‌ها پیام‌آوران حقیقت هستند تا حقیقت مسلمانان و اسلام را بگیرند و به مردم دنیا منتقل کنند چراکه دنیای امروز دنیای تحلیل و تفسیر نیست بلکه کسانی در این عرصه پیروز هستند که دنبال تغییر دنیا باشند و این تغییر ناشی از درک، شعور و آگاهی بالا است بنابراین برای تغییر دهنده بودن باید از شعور بالا بهره برد.

مسعود بصیری در جشنواره ملی رسانه‌ای گره در شهرستان نکا، رسانه را عرصه بسیار مهم جاری در طول دوران توصیف و اظهار کرد: درصد آگاهی بخشی و فهم ما از دنیای پیرامون در عرصه رسانه قابل تعریف است.

وی افزود: آگاهی‌بخشی، عمل و عکس‌العمل، امیدواری و ناامیدی مردم همگی از طریق رسانه‌ها انجام می‌شود مانند همین ناامیدی بی‌سابقه مردم آمریکا که در نیم قرن گذشته به بالاترین میزان خود رسیده‌است.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور درگیری رسانه‌ها در جهان امروز را شدیدا افزایش یافته برشمرد و خاطرنشان کرد: کانال‌های مختلف دستیابی به اطلاعات به شدت افزایش پیدا کرده و مردم متوجه شده‌اند که چه شرایطی را دولت‌های لیبرال در دنیا حاکم کرده‌اند که همه اینها در اثر فعالیت رسانه محقق شده است.

این مسئول اضافه کرد: میزان تمایل به اسلام در اروپا افزایش پیدا کرده چون آگاهی و روشنگری افزایش پیدا کرده است و درمقابل نیز جبهه شیطانی فعالیت می‌کند که معیارهای نتایج کار آن در مواردی مانند میزان فروپاشی خانواده، افزایش جرم و جنایت، بی عدالتی، افزایش مصرف مشروبات الکلی و بیشترین تجاوز به کودکان به عنوان شاخص‌های حکومت شیطانی مشهود است.

وی گفت: عدالت در کشورهای مدعی جهان کاهش پیدا کرده به شکلی که نیمی از مردم آمریکا اگر حقوق آخر ماه را نگیرند نمی‌توانند زندگی خود را تا چند روز بعد مدیریت کنند و این نشان می‌دهد زیر لایه تبلیغات هالیوودی غرب، مشکل اساسی و بنیادین محورشدن انسان و امیال انسانی برای پیشرفت نهفته شد درحالیکه لایه عدلت‌خواهانه بر روی آن کشیده شده است.

بصیری تصریح کرد: عدالت و آزادی اسلامی در غرب معنای دیگری به خود گرفته است و همه آنچه از آزادی، عدالت و انسان صحبت می‌کنند نتیجه آن شده که این روزها آمریکا درگیر اغتششات خيابانی شده است.

وی روشنگری مردم دنیا را وظیفه جدی رسانه‌ها خواند و افزود: رسانه‌ها پیام‌آوران حقیقت هستند تا حقیقت مسلمانان و اسلام را بگیرند و به مردم دنیا منتقل کنند چراکه دنیای امروز دنیای تحلیل و تفسیر نیست بلکه کسانی در این عرصه پیروز هستند که دنبال تغییر دنیا باشند و این تغییر ناشی از درک، شعور و آگاهی بالا است بنابراین برای تغییر دهنده بودن باید از شعور بالا بهره برد.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور متذکر شد: تفاوت است بین حرف و تحلیل با ایجاد حرکت و تغییر در عمل و اهالی رسانه کسانی هستند که با مردم حرف می‌زنند بنابراین وظیفه انتقال حقیقت به جامعه بر عهده همه آنها خواهد بود.

در پایان این مسئول اضافه کرد: دنیا همین دورهمی‌ها، خندیدن‌ها و شادی‌های غیردائمی نیست بلکه محلی برای تلاش و سعی و ایستادگی است و رسانه‌ها در این عرصه حتما وظیفه مهمی دارند که امیدواریم خدا کمک کند که قلم، زبان و بیان ما بار روی دوش ما نباشد تا بتوانیم با بیان حقایق آگاهی‌بخش به دیگران، خود هم بدان عمل کرده و هدایت شویم.

لینک کوتاه : https://peykneka.ir/?p=1080

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.