• برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2
با برگزاری مراسم و اهدای حکم مسئولیت؛

مدیر جدید تبلیغات اسلامی نکا معارفه شد

  • کد خبر : 682
  • ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
مدیر جدید تبلیغات اسلامی نکا معارفه شد
با برگزاری آیین معارفه مختصر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ضمن تقدیر از زحمات مرحوم حجت‌الاسلام سهرابی مدیر فقید تبلیغات اسلامی نکا، حجت‌الاسلام فعالی به عنوان مدیر جدید این نهاد در این شهرستان به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد.

به گزارش پیک نکا، در این مراسم که با رعایت نکات بهداشتی شرایط کرونا و درقالب برنامه مختصری تنها با حضور مسئولان ارشد شهرستان و مدیران کانون‌های مذهبی تبلیغات اسلامی نکا برگزار شد، حجت الاسلام حسینعلی فعالی به صورت رسمی به عنوان جانشین مرحوم حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی مدیر سابق این مجموعه در شهرستان معارفه شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام محمدصادق محمدی لائینی امام جمعه نکا، مسئولیت را فرصتی برای خدمت به مردم توصیف و اظهار کرد: با تقبل مسئولیت باید زمینه‌ای به وجود بیاید برای خدمتگذاری تا انسان بتواند به نظام و مردم خدمت و کمک کند.

وی افزود: این مسئولیت‌ها صرفاً پست و مقام نیست بلکه فرصتی برای خدمت برای خدا به شمار می‌آید که همه مسئولان باید از این فرصت برای توشه اندوزی و رشد خود در پیشگاه الهی تلاش کنند.

امام جمعه نکا توکل بر خدا را در همه کارها راهگشا برشمرد و خاطرنشان کرد: در همه کارها از خدا کمک بگیریم و اعتماد ما به خدا باشد که در غیر اینصورت شکست می‌خوریم و اگر این کار را نکنیم خود، راه و وظیفه را گم می‌کنیم و نمی‌دانیم چه باید کرد.

این مسئول اضافه کرد: همچنین در این راه انجام وظیفه برای خدا، دین خدا و مردم نیز از هیچکس غیر از خدا نباید حساب ببریم و جز خدا نباید از کسی ترسید، درواقع گذشت در امور شخصی امر پسندیده‌ای است اما در بیت‌المال، امور مردم و دین خدا گذشت جایز نیست.

عبدالجواد توحیدی مقدم فرماندار نکا نیز ضمن گرامیداشت یاد مدیر فقید تبلیغات اسلامی نکا، این نهاد را توانمند برای حضور در تمام عرصه‌های فرهنگی و مذهبی خواند و گفت: تبلیغات اسلامی با همکاری دستگاه‌ها و مجموعه‌های مختلف شهرستان از روستاها گرفته تا شهر می‌تواند در امر ترویج دین نقش بسزایی داشته باشد.

* نعمت تنفس در احسن نظام‌ها
همچنین در این مراسم حجت‌الاسلام ناصر شکریان مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران نیز  با اشاره به ماهیت نظام جمهوری اسلامی و فرصت دست داده برای خدمت به مسئولان در این حکومت، اظهار کرد: در عصری زندگی می‌کنیم که احسن نظام و رهبری را داریم که نه حکومت آن و نه رهبری آن قابل مقایسه با هیچ کجای دنیا نیست و بهترین مردم و خدمتگزاران را خداوند به ما داده که امیدواریم به انقلاب جهانی اسلام ختم شود.

وی افزود: به فرموده امام راحل این انقلاب در مقدمه‌سازی آن انقلاب اصلی اسلام است که امیدواریم عمل ما در آن برکت داشته و زمینه‌ساز ظهور باشد و این پرچم با دست رهبری به صاحب اصلی‌اش رسیده و راه این انقلاب پر برکت ادامه پیدا کند.

در ادامه حجت‌الاسلام حسینعلی فعالی مدیر جدید تبلیغات اسلامی نکا نیز با تقدیر از جایگاه شامخ علما، متذکر شد: اگر کسی بتواند با راستی وارد کاری شده و با راستی و صادق بودن از آن کار خارج شود مطمئنا خداوند مأمورانی را برای وی آماده می‌کند تا کار را خود به خود پیش ببرد.

وی تصریح کرد: ملاک اصلی این است که بخواهید و اگر بخواهید خداوند کمک می‌کند و این اصل اساسی پیش برنده کارها به شمار می‌آید.

لینک کوتاه : https://peykneka.ir/?p=682

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.