• برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5
امام جمعه نکا:

دولت نژادپرست آمریکا وحشیانه بر مردم می‌تازد

  • کد خبر : 1121
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹
دولت نژادپرست آمریکا وحشیانه بر مردم می‌تازد
امام جمعه نکا گفت: کرونا و دولت نژادپرست آمریکا دو ویروسی هستند که وحشیانه بر مردم آمریکا می‌تازند.

به گزارش پیک نکا، حجت‌الاسلام محمدصادق محمدی‌لائینی در خطبه‌های نماز جمعه نکا با بیان اینکه در چند ماه گذشته حوادث سنگین فراوانی داشتیم، اظهار کرد: اما مردم برای مقابله با کرونا انصافا وارد کار شدند و گروه‌های مردمی و جهادی با تمام توان برای سلامت جامعه وارد عرصه شدند و کار کردند.

امام جمعه نکا گفت: برخی از مردم هم متضرر شدند و واحدهای تولیدی و بازار و دست‌فروشان تعطیل و معطل ماندند و خواهران هم دوشادوش مردان تلاش کردند و زحمت کشیدند که قابل ستایش است.

محمدی‌لائینی بیان کرد: از این کرونا باید بترسیم و از کرونا دیگری هم باید بترسیم که گناه و راه خلاف بسته نشده و شیطان و نفس انسان آزاد است و عواقبی دارد و آسیب‌های مهم‌تری دارد که به اعمال ما برمی‌گردد.

وی اضافه کرد: اگر از خدا می‌ترسیدیم مشکل ما حل می‌شد و در کنار همه این موارد از افرادی که از خدا نمی‌ترسند باید بترسیم که خطرناک‌تر از این ویروس هستند.

خطیب جمعه نکا افزود: ویروس کرونا در کنار همه مشکلات، منافع و محاسنی هم داشت و ما را متوجه ضعف‌های‌مان کرد و نشان داد که کمبودهایی داریم؛ ادعاهای بزرگ داریم اما  دانش بشر و تکنولوژی در برابر ویروس کرونا بی‌جواب ماند.

محمدی‌لائینی افزود: امروز در آمریکا دو ویروس به جان مردم افتاده‌ و وحشیانه می‌تازند که کرونا و دولت نژادپرست آمریکا دو ویروسی هستند که وحشیانه بر مردم آمریکا می‌تازند.

وی در پایان گفت: خودم و همه عزیزان را سفارش به تقوی الهی و حلال و حرام الهی می‌کنم و امیدواریم که ترس از خدا و تقوا نصیب حال‌مان شود و دل‌های ما به نور قرآن و اهل بیت(ع) روشن بفرماید.

لینک کوتاه : https://peykneka.ir/?p=1121

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.