• برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2
یک اتاقک نگهبانی؛ یک چراغ روشن؛

کرونا، مسئولان مازنی را به لکنت انداخته است

  • کد خبر : 1435
  • ۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۵:۱۶
کرونا، مسئولان مازنی را به لکنت انداخته است
مسئولان "صمت" در استان مازندران می گویند که در یک سال گذشته 125 کارخانه در استان احیاء و به چرخه تولید بازگشته اند.

به گزارش پیک نکا، چه خبری بهتر از این خبر؟ در ایام کرونا که همه چیز به رکود و تعطیلی کشانده شده است و انتشار چنین خبری موجب خرسندی همگان و به خصوص رسانه ها شد؛ اما آنانی که دستی بر آتش دارند گفته هایشان با آنچه مسئولان صنعت و معدن استان می گویند؛ متفاوت است و شاید صحبت هایشان به واقعیت نزدیک تر باشد!

یک کارشناس آگاه به مسائل صنعت در این باره می گوید: ما باور نکردیم شما نیز باور نکنید! او می گوید: اگر آقایان صادق هستند جزئیات را به رسانه ها اعلام کنند و مصداق عینی معرفی نمایند.

او می گوید: این که اتاقک نگهبانی کارخانه ای برپا باشد و چراغی روشن شود؛ مفهومش احیاء کارخانه است؟ اگر آقایان مسئول در سازمان صنعت و معدن در گفته هایشان صادق هستند؛ بفرمایند خروجی این کارخانه ها چیست؟

کرونا؛ مسئولان محترم مازنی را به لکنت در پاسخگویی انداخته و برخی از عزیزان ظاهراً از این که رسانه ای را سرکار بگذارند؛ لذت می برند!

رسانه ها را به ستاد تسهیل تولید استان راه نمی دهند و می گویند مطالبی در این جلسات عنوان می گردد که صلاح نیست نمایندگان رسانه ها در آنجا حضور داشته باشند و می شنویم که خبرهای بسیاری در این ستاد رد و بدل می شود!

این مطلب را مختصر می کنم و به صراحت خطاب به آقای حسین زادگان استاندار محترم عرض می کنم که عدم پاسخگویی برخی معاونین ایشان از جمله معاون محترم امور هماهنگی اقتصادی به سوالات فراوان رسانه ها چه مفهومی دارد؟

چگونه باورکنیم که ۱۲۵ کارخانه در استان مازندران طی سال گذشته احیاء شده اند و هیچ گزارش مستندی در این باره ارائه نمی شود!

وقتی صحیت ها و عملکرد برخی مدیران و مسئولان محترم استان را کنارهم می گذاریم بیشتر و بهتر مفهوم سخنان یکی از نمایندگان محترم ساری و میاندورود در مجلس یازدهم را درک می کنیم که در جلسات مختلف از عدم شفافیت مدیران استان در رفتار و گفتارشان شکایت می کند!

خدایا چنان کن سرانجام کار/تو خوشنود باشی و ما رستگار

لینک کوتاه : https://peykneka.ir/?p=1435

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.