• برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6
سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نکا خبر داد:

مرمت و بهسازی جاده هزارجریب نکا با ۵۲ میلیارد ریال اعتبار

  • کد خبر : 1278
  • ۰۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
مرمت و بهسازی جاده هزارجریب نکا با ۵۲ میلیارد ریال اعتبار

به گزارش پیک نکا، مصطفی قدمی در نشست با خبرنگاران در نکا گفت: مرمت، بهسازی و آسفالت راه روستایی برای فراهم کردن راه ایمن برای روستاییان از نیازهای مهمی است که در دستور کار است. سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نکا افزود: در طول سال های مختلف حفاری های خطوط لوله […]

به گزارش پیک نکا، مصطفی قدمی در نشست با خبرنگاران در نکا گفت: مرمت، بهسازی و آسفالت راه روستایی برای فراهم کردن راه ایمن برای روستاییان از نیازهای مهمی است که در دستور کار است.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نکا افزود: در طول سال های مختلف حفاری های خطوط لوله و گاز، سیل و رانش زمین و همچنین تردد کامیون ها در این منطقه موجب بروز خسارت فراوان به این بخش شده است و تلاش برای فراهم کردن شرایط مناسب برای تردد در محور هزارجریب نکا از اولویت های مهم ماست.

وی اظهار کرد: در طول این مدت با توجه به مشکلاتی که از سیل و مشکلات رانش و حفاری ها ایجاد شده است؛ مرمت و بهسازی جاده هزارجریب نکا شامل احداث دیوار حفاظتی و تثبیت رانش در محور سه راه بندبن به لایی، احداث سه دهنه آبراهه در حسین آباد، چرمی و تلم، تسطیح و بهسازی کانال دفع آب، لکه گیری آسفالت و ترمیم نقاط آسیب دیده انجام شده است.

قدمی گفت: مرمت و بهسازی جاده هزارجریب نکا اولویت مهم برای خدمات رسانی به روستاییان است که بخشی از کار انجام و مابقی همچون دیوار حفاظتی سارم در محور استخرپشت در دست انجام است.

وی همچنین با اشاره به اجرای آسفالت محور سورک- محسن آباد هزارجریب نکا خاطر نشان کرد: تکمیل و بهسازی و آسفالت محور ازرک، محسن‌آباد، واودین و سورک نکا هم از محورهای مهمی است که به دلیل نیاز مردم منطقه به راه ایمن در دست انجام است.

قدمی با اشاره به حادثه خیر بودن منطقه هزارجریب نکا تصریح کرد: اداره راهداری و حمل و نقل روستایی نکا با تمام توان برای کمک به بهبود وضعیت و براساس ماموریت های محوله برای خدمات رسانی به مردم این منطقه و تلاش برای رفع مشکلات تلاش دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تعریض و ایمن سازی محور نکا به نیروگاه به عنوان یکی از راه های مهم شهرستان برای تردد کامیون ها و ماشین های سنگین در محور روستایی خاطر نشان کرد: در این بخش هم با اتمام کار راه و شهرسازی و تحویل به ما کار ایمن سازی انجام می شود.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نکا گفت: بریدگی سیاوشکلا یکی از بریدگی های ناایمن است که در این بخش هم ایمن سازی با تمام توان انجام می شود.

قدمی با اشاره به فرهنگ سازی ترافیکی اظهار کرد: در بخش فرهنگ ایمنی و ترافیک هم با کمک پلیس راه در روستاها نسبت به فرهنگ سازی استفاده از موتور و همچنین تراکتور و ادوات کشاورزی در مناطق روستایی اقدام و در این بخش فرهنگ سازی خواهد شد.

وی گفت: شهرستان نکا دارای ۵۸۴ کیلومتر راه است که از این مقدار ۴۸۰ کیلومتر راه روستایی، ۲۱۸ راه آسفالت و ۲۶۲ کیلومتر فاقد آسفالت است.

لینک کوتاه : https://peykneka.ir/?p=1278

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.