• برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

خدام بارگاه امام رضا(ع) با استقبال کانون خدمت رضوی نکا وارد مازندران شدند

  • کد خبر : 1180
  • ۰۶ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۳
خدام بارگاه امام رضا(ع) با استقبال کانون خدمت رضوی نکا وارد مازندران شدند
مدیر کانون خدمت رضوی نکا گفت: خدام بارگاه امام رضا(ع) در قالب کاروان زیر سایه خورشید با استقبال کانون خدمت رضوی نکا وارد مازندران شدند و تلاش کردیم تا استقبال خوبی از خدام امام رضا(ع) در فرودگاه دشت ناز ساری به عمل آید.

مدیر کانون خدمت رضوی نکا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در نکا گفت: کاروان زیر سایه خورشید امسال برای هشتمین سال متوالی در دهه کرامت مهمان مازندرانی هاست و براساس برنامه ریزی انجام شده استقبال این خدام در فرودگاه ساری امسال برعهده کانون خدمت رضوی نکا بوده است.

مدیر کانون خدمت رضوی نکا افزود: این خدام روز جمعه ( ۶ تیر) وارد فرودگاه دشت ناز ساری در مازندران شدند و به مدت ۱۰ روز در استان مازندران حضور دارند و مهمان شهرستان نکا هم هستند و برنامه ها و جشن های خاص مردمی بزرگداشت میلاد امام رضا(ع)، براساس پروتکل بهداشتی در نکا برگزار می شود.

وی اظهار کرد: اجرای برنامه های فرهنگی توسط نوجوانان و جوانان مدرسه پیام دانش و استقبال ویژه از خدام امام رضا(ع) از برنامه های مهم ما در استقبال از خدام امام رضا(ع) بود.

یحیی پور گفت: خدام بارگاه امام رضا(ع) در قالب کاروان زیر سایه خورشید با استقبال کانون خدمت رضوی نکا وارد مازندران شدند و تلاش کردیم تا استقبال خوبی از خدام امام رضا(ع) در فرودگاه دشت ناز ساری به عمل آید.

وی اضافه کرد: در ایام دهه کرامت ۴۰ برنامه به همت ستاد بزرگداشت دهه کرامت و کانون خدمت رضوی نکا در نکا در نظر گرفته شده است که برافراشتن پرچم امام رضا(ع) در ورودی شرقی نکا، جشن دختران برتر، عصر شعر، محافل انس با قرآن، محافل شب شعر، استقبال از خدام رضوی زیر سایه خورشید، برگزاری مسابقات نقاشی و دلنوشته به امام رضا(ع)، برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی، مسابقه دوچرخه سواری بانوان، دیدار با اعضای ستاد مبارزه با کرونا، برگزاری همایش وقف و نذر، حضور در نماز جمعه، آذین بندی شهر و محلات، دیدار با خانواده شهدای مدافع سلامت، رونمایی از المان رضوی شهرستان و… از جمله این برنامه ها است.

لینک کوتاه : https://peykneka.ir/?p=1180

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.