• برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

بهره‌برداری از نخستین کمپ نگهداری سگ‌های ولگرد در نکا

  • کد خبر : 1445
  • ۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۵:۳۴
بهره‌برداری از نخستین کمپ نگهداری سگ‌های ولگرد در نکا
نخستین کمپ ویژه نگهداری سگ‌های بدون شرق مازندران در نکا به همت شهرداری نکا به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پیک نکا، شهردار نکا روز شنبه در حاشیه افتتاح  این کمپ در گفت و گویی افزود: با توجه به درخواست شهروندان مبنی بر ساماندهی سگ‌های بی سرپرست، ولگرد و بلاصاحب، عملیات اجرایی ساخت این کمپ در کنار مرکز دفت زباله نکا با مساحت ۷۰۰ مترمربع و اعیانی ۵۰۰ مترمربع از سال ۹۸ آغاز و هم‌اکنون به بهره‌برداری رسیده است.

سیدمهدی احمدی با بیان اینکه این سایت دارای سالن نگهداری، عقیم‌سازی و نگهبانی است؛ اضافه کرد: تلاش داریم تا جمع آوری و انتقال سگ های بلاصاحب تحت نظر دامپزشک، عقیم سازی و نصب پلاک، جداسازی سگ های نر و ماده، تزریق واکسن هاری، تهیه شناسنامه بهداشتی و واکسیناسیون با معرفی نوع نژاد، کاربری سگ و … در این کمپ انجام شود.

وی با بیان اینکه با راه‌اندازی این کمپ مشکلی از نظر ظرفیت پذیرش سگ‌ها وجود نخواهد بود اظهار داشت: همه شهروندان شرق مازندران می توانند در راستای معرفی و تغذیه سگ های ولگرد کمک کار ما باشند.

احمدی گفت: اولین کمپ سگ های بلاصاحب شرق مازندران در نکا با هزینه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افتتاح شده است.

در سالهای اخیر، افزایش تعداد سگ‌های ولگرد در شرق مازندران و به خصوص در نکا علاوه بر ایجاد صحنه‌های ناخوشایند در سطح این شهر، مخاطراتی را برای شهروندان ایجاد کرده که سبب ابراز گلایه و ناخرسندی آنها از چنین وضعیتی شده است که با همکاری شهرداری نکا نسبت به ساماندهی سگ های ولگرد با ایجاد کمپ نگهداری این سگ ها اقدام شد.

لینک کوتاه : https://peykneka.ir/?p=1445

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.