• برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2
فرمانده اردوگاه شهدای ارتش نکا تشریح کرد

اجرای طرح ایستگاه سلامت و ضدعفونی خودروهای عمومی توسط ارتش در نکا

  • کد خبر : 1004
  • ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲
اجرای طرح ایستگاه سلامت و ضدعفونی خودروهای عمومی توسط ارتش در نکا
بنابر اعلام فرمانده اردوگاه شهدای ارتش نکا در آستانه فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، یگان مستقر در این اردوگاه در نوار ساحلی شمالی این شهرستان مانور مقابله با ویروس کرونا با برپایی ایستاه سلامت و ضدعفونی عمومی اتومبیل‌های عبوری را برگزار کرد.

رمضان صادقی فرمانده اردوگاه شهدای ارتش نکا در گفت‌وگو با خبرنگار پیک نکا، با تبریک فرا رسیدن روز ارتش، اظهار کرد: ارتش با انقلاب اسلامی متولد شد و روز ارتش تولد دیگری برای این نیرو به شمار می‌آید که یادگار ارزشمند امام راحل بوده است، البته دوران دفاع مقدس نیز تبلور دوباره‌ای را برای ارتش جمهوری اسلامی ایران رقم زد.

وی این نیرو را همواره در کنار ملت ایران توصیف و اظهار کرد: ارتش در بلایای طبیعی و رویدادهای مختلف در کنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی همیار دولت و مردم عزیز ایران بوده است.

فرمانده اردوگاه شهدای ارتش مستقر در شهرستان نکا با بیان فراگیری اخیر بیماری کرونا در جهان و کشور، خاطرنشان کرد: بیش از 11 هزار کادر درمانی ازجمله پزشک و پرستار به کمک ملت ایران آمدند و بیش از 10 هزار نفر در بیمارستان‌های ارتش خدمات بستری دریافت کردند.

این مسئول اضافه کرد: بیش از 6 هزار نقاهتگاه نیز در اقصی نقاط کشور توسط نیروهای مسلح ازجمله ارتش جمهوری اسلامی ایران برقرار شده است تا بتواند آمادگی لازم برای همراهی کادر درمانی کشور به منظور بهبود مبتلایان به بیماری کرونا را در سطح بالایی نگه دارد.

وی سلامت سربازخانه‌های نیروهای مسلح ازجمله ارتش را مطلوب برشمرد و گفت: تمام سربازخانه‌های نیروهای مسلح امن‌ترین مکان برای دوری از بیماری کرونا بوده چراکه کادر درمانی در تمام سربازخانه‌ها مستقر هستند و در اثر آن امکان شیوع بیماری در این مراکز کنترل شده است.

صادقی تصریح کرد: بدون در نظر گرفتن شیوع بیماری کرونا نیز به دلیل رعایت همیشگی تمام نکات بهداشتی در مراکز نظامی ازجمله سربازخانه‌ها با شیوع بیماری کرونا نیز ادامه این روند به کنترل و ممانعت از شیوع به این بیماری در این مراکز کمک بسیار قابل توجهی کرد.

وی افزود: در همین راستا نیز بنابر دستور فرماندهی کل ارتش مقرر شد تا به دلیل عدم پایان شروع بیماری در کشور مانور برپایی ایستگاه سلامت و ضدعفونی عمومی خودروهای عبوری در محدوده بیرونی اردوگاه شهدای ارتش برگزار شده است.

فرمانده اردوگاه شهدای ارتش نکا تأکید کرد: در این ایستگاه اقداماتی ازجمله تب سنجی، کنترل بهداشتی نفرات، ضدعفونی خودروها و آموزش و پیشگیری لحاظ شده و بصورت خدمات در اختیار مردم قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://peykneka.ir/?p=1004

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.