• برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2
فرمانده انتظامی سوادکوه خبر داد

آغاز جذب پلیس افتخاری در سوادکوه

  • کد خبر : 1253
  • ۰۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
آغاز جذب پلیس افتخاری در سوادکوه
فرمانده انتظامی سوادکوه از آغاز جذب پلیس افتخاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پیک نکا، عبدالله اکبری، در جمع خبرنگاران شهرستان سوادکوه با اشاره به اهمیت نصب دوربین‌های پلاک‌خوان در شهرستان، از شناسایی فردی که ۴ صبح روز جمعه در شهر آلاشت اقدام به آتش‌زدن عمدی دو دستگاه خودرو کرده بود، خبر داد و افزود: با انجام کارهای اطلاعاتی دقیق، کمتر از ۵ ساعت خودرو فرد خاطی که از استان همجوار وارد شهرستان شده بود، با کمک دوربین‌های پلاک‌خوان منطقه شناسایی و دستور توقیف خودرو به‌صورت سیستمی و دستی داده شد و شخص خاطی شناسایی و پرونده تشکیل و تحویل مراجع قضایی شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان سوادکوه یکی از مبادی ورودی استان است، خاطرنشان کرد: کشفیات مواد مخدر شهرستان نه برای مردم شهرستان بلکه از خودروهای رهگذری است که قصد ورود به استان را دارند.
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، از آغاز جذب پلیس افتخاری سطح یک و دو اعم از زن و مرد در شهرستان خبر داد و در رابطه با وظایف آنها گفت: از نیروی پلیس افتخاری سطح دو معمولا در برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی در شهرستان به‌صورت نیمه‌وقت استفاده می‌شود و پلیس افتخاری سطح دو، پس از بررسی و سنجش، در رده‌ها و دسته‌های تخصصی تقسیم شده، کارت شناسایی دریافت کرده و حتی تجهیزات نیز در اختیار این افراد قرار داده می‌شود و در کنار همکاران ما در اجرای برخی ماموریت‌ها و طرح‌های اداری از این افراد استفاده می‌شود.
اکبری با بیان اینکه در حال حاضر تعداد پلیس افتخاری در شهرستان بسیار انگشت شمار است، ابراز امیدواری کرد تا با اطلاع‌رسانی بیشتر و انجام ثبت‌نام، افراد بیشتری، اعم از زن و مرد، عضو افتخاری پلیس شوند.

وی افزود: محدودیت تعداد برای عضویت افتخاری پلیس شهرستان وجود ندارد و افراد با تحویل مدارک مورد نظر به ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان و دارا بودن شرایط اعلامی می‌توانند به عضویت افتخاری نیروی پلیس درآیند.

لینک کوتاه : https://peykneka.ir/?p=1253

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.