• برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3
مرکز اصلی درمان بیماران کرونایی نکا به فعالیت عادی بازگشت

پایان طرح پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان امام حسین(ع) نکا

  • کد خبر : 939
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
پایان طرح پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان امام حسین(ع) نکا
طرح فعالیت اختصاصی بیمارستان امام حسین(ع) نکا به عنوان مرکز اصلی پذیرش، تشخیص، بستری و درمان بیماران کرونایی در این شهرستان به پایان رسیده و این مرکز از امروز به فعالیت عادی خود به منظور ارائه خدمات به سایر خدمات تشخیصی و درمانی خواهد پرداخت.

به گزارش پیک نکا، بدون شک اولین و مهم‌ترین مرکز درمانی تخصصی پذیرش، تشخیص، بستری و درمان بیماران کرونایی در نکا را باید بیمارستان امام حسین(ع) این شهرستان برشمرد که به واقع در خط مقدم مقابله با این پاندمی مرگبار جهانی قرار داشته است.

خدمات و از جان‌گذشتگی همه کادر درمان و پرسنل این مرکز البته در کنار سایر کادر درمان فعال در مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان از هیچ نگاه منصفی پوشیده نبوده که تقدیر و تحسین همه اهالی شهرستان را به همراه داشته است.

در نتیجه این تلاش‌های شبانه‌روزی در کنار همراهی و رعایت نکات بهداشتی از سوی شهروندان امروز وضعیت ابتلا در این شهرستان به نقطه‌ای رسیده که بیمارستان امام حسین(ع) نکا که در این مدت تنها به خدمات بیماران کرونایی اختصاص یافته بود، از این وضعیت اضطراری خارج شده و به حالت قبل از کرونا بازگشته است.
بنابر اعلام مسئولان این مرکز درمانی از این پس با مهار و کنترل شیوع بیماری کروناویروس در سطح شهرستان نکا، بیمارستان امام حسین(ع) آمادگی خود را به منظور ارائه خدمات به سایر نیازهای تشخیصی و درمانی شهروندان را اعلام می‌دارد.

همچنین طبق اعلام روابط عمومی بیمارستان امام حسین(ع) این به معنای پایان کرونا در شهرستان نکا نبوده و خطر بازگشت بیماری همچنان جدی است برهمین اساس از این پس بیماران کرونایی نیازمند به بستری نکا به مراکز معین تعیین شده در شهرستان‌های اطراف اعزام خواهند شد.

بر این اساس شهروندان در رابطه با سایر موارد درمانی خود می‌توانند همچون ماه‌های گذشته به بیمارستان امام حسین(ع) مراجعه کرده و روند درمانی خود را در پیش بگیرند.

در پایان ضمن تقدیر ویژه از همه تلاشگران و از جان‌گذشتگان عرصه سلامت شهرستان به خصوص بیمارستان امام حسین(ع) نکا که در این مدت از تزدیک شاهد همه خدمات صادقانه آن‌ها‌ بوده، به شهروندان عزیز اعلام می‌دارد که همچنان با رعایت دقیق نکات بهداشتی مانع از بازگشت موج بعدی بیماری و قرار گرفتن مراکز درمانی شهرستان از جمله بیمارستان امام حسین(ع) به وضعیت اضطرار کرونایی شوند.

لینک کوتاه : https://peykneka.ir/?p=939

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.