• برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
5

شهدای مدافع حرم؛ ترسیم‌کننده مسیر جوانان

  • کد خبر : 1313
  • ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴
شهدای مدافع حرم؛ ترسیم‌کننده مسیر جوانان
معاون فرهنگی اداره ورزش و جوانان مازندران گفت: شهدای مدافع حرم ترسیم‌کننده مسیر جوانان در تمدن اسلامی هستند.

به گزارش پیک نکا، عبدالجواد توحیدی مقدم فرماندار شهرستان نکا بعد از ظهر امروز، در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در نکا، ضمن تأکید بر تدوین سیاست‌گذاری‌های صحیح در بحث جوانان، اظهار کرد: نگاه دولت، توجه به تشکل‌ها و سمن‌ها است و نظام ما بر قدرت دادن به مردم متمرکز است.

وی افزود: در همه حوزه‌ها نیازمند رسیدن به توانمندی هستیم که راه رسیدن به این اهداف همین جوانان هستند، استفاده از ظرفیت‌های جوانان در اداره امور مهم است، برخی قوانین و مقررات در این خصوص نیازمند بروزرسانی هستند.

*مانع از، از دست دادن شغل جوانان‌ شویم

توحیدی مقدم تصریح کرد: مشارکت جوانان بدور از حاشیه‌ها می‌تواند منجر به توسعه و حل مشکلات شود که در شهرستان نکا در این مسیر حرکت می‌کنیم، در شهرستان نکا نیز همه تلاش خود را برای مقابله با آسیب‌های واحدهای تولیدی بکار گرفتیم تا جوانان شغل خود را از دست ندهند.

 فرماندار نکا عنوان کرد: باید جلوگیری از تعطیلی کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی و همچنین کمک به توسعه کشاورزی و اقتصاد روستا در راستای کمک به اشتغال و معیشت جوانان صورت بگیرد.

فرماندار نکا متذکر شد: با مشارکت و احساس مسؤولیت جوانان در موضوع شیوع کرونا، این تهدید تبدیل به فرصت شد و در طرح کمک مؤمنانه نیز شاهد پویایی، همت و تلاش تشکل‌های مردمی نکا بوده‌ایم.

*شهیدان مدافع حرم؛ ترسیم‌کننده مسیر جوانان

محمدرضا ییلاقی اشرفی معاون فرهنگی اداره ورزش و جوانان استان مازندران نیز ضمن تمجید از نقش جوانان مؤمن و انقلابی شهرستان نکا گفت: شهیدان جوان، کمالی و جمشیدی ترسیم‌کننده مسیر جوانان مازندران در تمدن اسلامی هستند.

وی اعلام کرد: با هم‌افزایی میان دستگاه‌های اجرایی می‌توان مطالبات جوانان را پیگیری کرد و در این راستا سپاه و بسیج را می‌بینیم که یار و کمک کننده تشکل‌ها و جوانان در موضوعات مختلف هستند.

ییلاقی اشرفی سازمان،های مردم نهاد را رابط حاکمیت و مردم دانست و افزود: چالش کرونا فرصتی برای برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری برای موضوعات جوانان بر بستر فضای مجازی است و اداره ورزش و جوانان بزودی سامانه اوقات فراغت جوانان را رونمایی خواهد کرد و تا پایان سال این سامانه خدمت‌رسانی خواهد کرد.

معاون فرهنگی اداره ورزش و جوانان استان مازندران گفت: وضعیت مشارکت تشکل های جوانان در این شهرستان مطلوب است و تشکل‌های ما باید با تکیه بر ظرفیت‌های مختلف ازجمله پتانسیل‌های موجود در گردشگری و غیره نقش‌آفرینی داشته باشند.

*لزوم حمایت و مشارکت دستگاه‌ها در بحث توجه به جوانان

مجتبی رضایی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نکا، یادآور شد: جوانان ما فهیم و تلاشگر هستند و در موضوع شیوع کرونا این هوشمندی و همکاری را از سوی جوانان شاهد بودیم.

 وی با اشاره به محدودیت‌های شیوع کرونا و دو دستور کار جلسه، اوقات فراغت و هفته ازدواج، خواستار حمایت و مشارکت همه دستگاه‌ها و نهادها برای برنامه‌ریزی و کمک به موضوعات مرتبط با جوانان شد.

مسؤولان و نمایندگان دستگاه‌ها و نهادهای حاضر در جلسه نیز درباره عملکرد و برنامه‌های خود در موضوع جوانان به ارائه گزارش پرداختند و در پایان نیز از سمن‌های جوان این شهرستان تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://peykneka.ir/?p=1313

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.