• برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2
در نشست معان سازمان بسیج با استاندار مازندران اعلام شد

توافق ۱۰۰۰ میلیارد تومانی برای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی مازندران

  • کد خبر : 1341
  • ۱۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
توافق ۱۰۰۰ میلیارد تومانی برای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی مازندران
در راستای تحقق شعار جهش تولید؛ توافقی ۱۰۰۰ میلیارد تومانی برای اجرای ۳۷ عنوان پروژه و طرح های مختلف آب پایه از آبخیز تا جالیز نظیر قنات، استخر ذخیره آب، آببندان و مجتمع آبرسانی و مسکن و راه های روستایی، راه های بین المزارع و کارگاه های زیرساخت اجتماعی بین بسیج سازندگی و استانداری مازندران صورت گرفت. ‎

به گزارش پیک نکا، در راستای تحقق شعار جهش تولید در قالب نهضت جهش تولید؛ توافقی ۱۰۰۰ میلیارد تومانی برای اجرای ۳۷ عنوان پروژه و طرح های مختلف آب پایه از آبخیز تا جالیز نظیر قنات، استخر ذخیره آب، آببندان و مجتمع آبرسانی و مسکن و راه های روستایی، راه های بین المزارع و کارگاه های زیرساخت اجتماعی بین بسیج سازندگی و استانداری مازندران صورت گرفت.

از جمله ویژگی های این طرح بهره گیری از ظرفیت دولت؛ بسیج سازندگی و نهادهای انقلابی برای هم افزایی در راستای اجرای طرح های توسعه ای و محرومیت زدایی در سال جهش تولید و بهره گیری از ظرفیت های موجود برای اجرای پروژه های با صرفه و کیفیت و در زمان موعود است.

در نشست احمد حسین زادگان، استاندار مازندران با عبدالحسین بریمانی؛ معاون طرح و برنامه سازمان بسیج مستضعفین کشور، محمد زهرایی، رییس بسیج سازندگی کشور و سیاوش مسلمی، فرمانده سپاه کربلا؛ این پروژه ها در سه اولویت طرح های آب پایه، مباحث بهداشتی و مسکن محرومین و راه روستایی طرح و مورد موافقت کلی واقع شده است که پس از بررسی های کارشناسی و طرح در شورای برنامه ریزی استان و کمیته های برنامه ریزی شهرستان ها و تبادل موافقت نامه با دستگاه های اجرایی به مرحله اجرا در می آید‌.

محمد زهرایی رئیس بسیج سازندگی کشور با بیان این که استان مازندران از استان های پیشرویی است که دولت همکاری بسیار خوبی در این استان با مجموعه بسیج سازندگی دارد، افزود: استاندار مازندران این نگاه را دارد و از این تعامل در راستای تحرک در اجرای پروژه ها بویژه پروژه های محرومیت زدایی می توان بهره برد‌.

عبدالحسین بریمانی معاون طرح و برنامه سازمان بسیج مستضعفین کشورنیز در این نشست با اشاره به این که رفع محرومیت از مناطق هدف از فرمان های مقام معظم رهبری است، گفت: رهبر معظم انقلاب، بر همکاری و همراهی با دستگاه های دولتی برای محرومیت زدایی و اجرای پروژه های خدمات رسانی تاکید کردند و امروز همه ما باید تلاش کنیم تا دشمن به هدف اصلی خود یعنی ناکارآمد جلوه دادن نظام نرسد.

وی افزود: در سال جهش تولید؛ اولین برنامه را بر روی ایجاد جهش در تولید محصولات کشاورزی متمرکز کردیم و مازندران یکی از استان های هدف در این برنامه است.

استاندار مازندران ضمن قدردانی از نقش آفرینی سپاه، بسیج و نیروهای جهادی در بحران سیل و کرونا، گفت: در سال جهش تولید بهیچ وجه نباید کارها تعطیل شود، چراکه برخی فعالیت ها مستقیما به فضای تولید، اقتصاد و فعالان تولید بازمی گردد.

وی با بیان این که برخی پروژه ها دارای اهمیت و شتاب دهنده است، اظهار داشت: برخی دیگر از پروژه ها دارای اولویت است و باید با اولویت به آن ها نگریست.

این مسئول تجربه همکاری با بسیج سازندگی را در حوزه های مختلف موفق دانست و افزود: با تمام توان از پروژه های محرومیت زدایی حمایت می کنیم.

در این جلسه که معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و رییس بسیج سازندگی استان حضور داشتند، بر توازن و عدالت منطقه ای؛ اولویت بندی پروژه ها و اجرای پروژه های بزرگ و محرک تاکید شد.

لینک کوتاه : https://peykneka.ir/?p=1341

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.