• برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
8

مسعود ریگی، به یاد فرمانده اهل نکا+عکس

  • کد خبر : 1301
  • ۰۹ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۳
مسعود ریگی، به یاد فرمانده اهل نکا+عکس
مسعود ریگی پس از گلزنی در دیدار استقلال و سایپا به سبک امید ابراهیمی بازیکن نکایی سابق تیم استقلال به شادی پرداخت.

به گزارش پیک نکا، مسعود ریگی بازیکن بی حاشیه و در خدمت تیم استقلال، که ابتدای فصل از پدیده به جمع آبی پوشان ملحق شده است، توانست در هفته ۲۲ لیگ برتر فوتبال کشورمان، با یک شوت دیدنی و مهارنشدنی از پشت محوطه جریمه، دروازه سایپا و حامد فلاح زاده را باز کند تا اولین گل خود برای استقلال را به ثمر برساند.

 

ریگی که فصل قبل در تمامی دیدارهای پدیده در لیگ برتر به میدان رفته بود، با امید فراوانی به جمع آبی های تهران پیوست و هواداران استقلال و کادر فنی این تیم، روی او حساب ویژه ای باز کرده بودند و معتقد بودند که ریگی میتواند جای امید ابراهیمی را در خط میانی استقلال پر کند. گل زیبای ریگی در دیدار امشب با سایپا، همگان را به یاد گلهای زیبا و دیدنی امید ابراهیمی انداخت.
در دیدار استقلال و سایپا در مرداد ۱۳۹۳، امید ابراهیمی روی یک ضربه کاشته از فاصله ۴۰ متری به زیبایی هر چه تمام تر دروازه ی همین حامد فلاح زاده را گشود و در ثانیه های پایانی گل دوم خود و سوم استقلال را به ثمر رساند تا آبی پوشان بازی باخته را ۳-۲ برنده شوند.

 

 

حالا و بازهم در دیدار مقابل سایپا، هافبک میانی استقلال با یک شوت دیدنی دروازه ی سایپا را باز می کند تا شاید این دیدار شروع به اوج گیری مسعود ریگی باشد و او همان فرمانده ی جدیدی باشد که استقلالی ها سالهاست پس از جدایی ابراهیمی، به دنبالش هستند.

 

لینک کوتاه : https://peykneka.ir/?p=1301

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.