• برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
7
سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل روستایی نکا:

مرمت و بهسازی جاده هزارجریب نکا اولویت مهم برای خدمات رسانی به روستاییان است

  • کد خبر : 998
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
مرمت و بهسازی جاده هزارجریب نکا اولویت مهم برای خدمات رسانی به روستاییان است
قدمی گفت: مرمت و بهسازی جاده هزارجریب نکا اولویت مهم برای خدمات رسانی به روستاییان است که بخشی از کار انجام و مابقی در دست انجام است.

به گزارش پیک نکا، مصطفی قدمی در این زمینه گفت: تلاش برای فراهم کردن شرایط مناسب برای تردد در محور هزارجریب نکا به دلیل مشکلاتی از قبل و رانش های سال گذشته ایجاد شده است از اولویت مهم همکاران این اداره بوده است.

 

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل روستایی نکا افزود: با تلاش های انجام شده بخشی از مرمت و بهسازی جاده هزارجریب نکا شامل احداث دیوار حفاظتی  و تثبیت رانش در محور سه راه بندبن به لایی، احداث سه دهنه آبراهه در حسین آباد، چرمی و تلم، تسطیح و بهسازی کانال دفع آب، لکه گیری آسفالت و ترمیم نقاط آسیب دیده انجام شده است.

 

قدمی گفت: مرمت و بهسازی جاده هزارجریب نکا اولویت مهم برای خدمات رسانی به روستاییان است که بخشی از کار انجام و مابقی همچون دیوار حفاظتی سارم  در محور استخرپشت در دست انجام است.

 

وی همچنین با اشاره به اجرای «طرح ابرار» خاطر نشان کرد: تکمیل و بهسازی و آسفالت محور ازرک، محسن آباد، واودین و سورک نکا از محل طرح ابرار است که با اعتبار 9 میلیارد ريال جهت تعیین پیمانکار به مناقصه گذاشته شده است.

 

قدمی با اشاره به حادثه خیر بودن منطقه هزارجریب نکا تصریح کرد: اداره راهداری و حمل و نقل روستایی نکا با تمام توان برای کمک به بهبود وضعیت و براساس مامویرت های محوله برای خدمات رسانی به مردم این منطقه و تلاش برای رفع مشکلات تلاش دارد.

لینک کوتاه : https://peykneka.ir/?p=998

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.