• برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2
با حضور جانشین فرمانده کل سپاه

مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید سپاه کربلا مازندران برگزار شد

  • کد خبر : 987
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید سپاه کربلا مازندران برگزار شد
مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید سپاه کربلا که با حضور مسئولان لشکری و کشوری، نماینده ولی فقیه در مازندران، استاندار، فرمانده انتظامی استان، اعضای شورای تامین استان، دادستان مرکز استان و مسئولان استانی در سپاه کربلا برگزار شد

به گزارش پیک نکا، سردار علی فدوی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید سپاه کربلا که با حضور مسئولان لشکری و کشوری، نماینده ولی فقیه در مازندران، استاندار، فرمانده انتظامی استان، اعضای شورای تامین استان، دادستان مرکز استان و مسئولان استانی در سپاه کربلا برگزار شد ضرر اقدام علیه ایران را بیشتر از نفعش دانست و اظهار کرد: دشمنان به قدرت ما اقرار می‌کنند و شرایط به گونه‌ای است که خود آن‌ها به دنبال یافتن قدرت بازدارندگی در برابر ایران هستند.

وی با تاکید بر اینکه حوادث اخیر نشان دهنده ضعف دشمنان است و این ایران است که برتری در برابر دشمنان دارد ادامه داد: ۴۰ سال است که آمریکا با انقلاب اسلامی ایران دشمنی دارد و تمام توان خود را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی به کار گرفته، اما همواره در تلاش‌های خود ناکام مانده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ماهیت دشمنی آمریکا با ملت ایران رویارویی حق و باطل است و این دو هیچگاه در کنار یکدیگر قرار نمی‌گیرند گفت: با نگاه به ماهیت دشمنی آمریکا علیه ملت ایران مشخص می‌شود که این ستیز بر سر مسائل فرهنگی، اقتصادی و سیاسی نیست، زیرا در این صورت تاکنون این مشکلات برطرف و توافق‌هایی حاصل شده بود.

سردار فدوی تصریح کرد: آمریکایی‌ها با اقدامات مختلف از طریق دست نشانده‌های خود نیز نتوانستند این انقلاب را از پای درآورند و در دفاع مقدس با مقاومت مردم ایران مواجه شدند و این مقاومت همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: با وجود تمامی دشمنی‌ها و تحریم‌ها، این قاعده‌های خداوند است که انقلاب را زنده نگه داشته و مستکبران عالم توان مقابله با جبهه الهی را ندارند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه این تعداد از شهید در راه خداوند دلیل محکمی بر الهی بودن انقلاب است، گفت: انقلاب ما به قدرت خداوند متصل است و هیچ کشوری توان مقابله با قدرت الهی را ندارد.

این مسئول با مشکلات کشور با فرمول‌های دشمن حل نمی‌شود، گفت: دشمنان، خدا و حق و شهید را نمی‌فهمند و در محاسبات آنها دخیل نیست.

سردار فدوی با اشاره به اینکه هیچ کشوری در دنیا جرات رو به رویی با ایران را ندارد، افزود: پاسداران برای دفاع از حرم اهل بیت و جبهه حق انقلاب اسلامی و در برابر هجوم باطل شیطان بزرگ تا پای جان پای کار هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعلام اینکه  رزمندگان اسلام و پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان در 41 سال همواره بهترین بودند، ادامه داد: در قرآن آمده همواره در همه شرایط پیروزی با حزب الله بوده است.

وی گفت: یه روزی دشمنان احمق تصور می کردند می توانسنتد کشور ار تصاحب کنند اما کور خوانند.

سردار فدوی با بیان اینکه بهترین نتایج در 41 سال گذشته برای ایران رقم زده شده است چرا که خدا با ماست، اظهار کرد: نسل اول انقلاب اسلامی و بعد از آن نسل های بعدی برای جان دادن و به شهادت رسیدن در دفاع از انقلاب اسلامی و ادای تکلیف آماده هستند.

وی خاطرنشان کرد: با اخلاص پای کار باشیم بهترین نتیجه رقم زده می شود.

*لزوم همدلی مضاعف برای خروج از مشکلات

نماینده ولی‌فقیه در مازندران نیز گفت: با توجه به حساسیت شرایط کنونی کشور ، تمامی نیروهای انقلاب از مسئولان تا مردم باید در خروج از این شرایط حساس یک‌صدا باشند و وارد میدان شوند.

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی همدلی و همراهی را نیازمند توسعه مازندران و کشور دانست و ادامه داد: کشور در شرایط حساسی قرار دارد که بیش از هر زمان دیگری نیازمند همصدایی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران تفرقه وشکاف میان نیروهای انقلاب را مانع رسیدن به اهداف انقلاب و همچنین مانع تقویت کشور در برابر دشمنان عنوان کرد و گفت: دشمن بشدت به دنبال ایجاد تفرقه میان نیروهای نظامی ، مسئولان و مردم است.

وی افزود: امسال از سوی مقام معظم رهبری سال جهش تولید نامگذاری شده است و مازندران برای پیشبرد اهداف توسعه ای و خدمتگزاری به مردم نیازمند همدلی همه نیروهای استان است.

محمدی لائینی سپاه را بازوی انقلاب و مسئولان در استان ها معرفی کرد و افزود: استان مازندران ظرفیت های بالایی دارد که باید در مسیر محرومیت‌زدایی و توسعه استفاده شود.

*وقتمان را صرف ولایت کنیم

فرمانده سابق سپاه کربلا نیز در این مراسم اظهار کرد: در طول 6 سال گذشته جز خاطره خوش چیزی در خاطره‌ام نیست، مردم استان در همه جا پیشقدم بودند و توفیق خدمت نصیب ما شده است.

سردار محمدحسین بابایی با اشاره به اینکه در این مراسم قصد گزارش ندارم، تصریح کرد: در طی این سال‌ها فرصت داشتیم در همه محافل و مراسم صحبت کردیم تا کارها به درستی انجام شود.

 

وی با اعلام اینکه با شور انقلابی و بصیرت سربازی این نظام و انقلاب را قبول کردیم، تصریح کرد: کارها را کوچک نشماریم، آنچه که انتظار است حتما دعا کنید در مسیر سرخ حسینی تحت پرچم ولایت باقی بمانیم و وقتمان را صرف ولایت کنیم.

*سپاه قلب تپنده انقلاب

فرمانده جدید سپاه کربلا نیز با اشاره به اینکه یک کشاورززاده هستم ، گفت: افتخار میکنم خدمتگزار مردم انقلابی و شریف استان مازندران شدم.

سرهنگ دکتر سیاوش مسلمی ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع)، با اشاره به اینکه خدا را شاکرم که مورد حسن توجه  سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران  قرار گرفتم تا  خدمتگزار مردم باشم گفت: از زحمات  سردار بابایی ۶ سال در مازندران بودند قدردانی میکنم  ان شاء الله که در ادامه  رسالت پاسداری و در مسئولیت پیش رو موفق باشند.

مسلمی با بیان اینکه بسیار خرسندم که اهل استانی هستم که اولین حکومت شیعی در ایران و در شرق سرزمین‌های اسلامی در آن تاسیس شد، افزود: افتخار می‌کنم اهل استانی هستم که پناهگاه  امام زادگان واجب التعظیم و سادات علوی است.

فرمانده سپاه کربلا با اعلام اینکه استان مازندران با اهدای ۱۰ هزار و چهار شهید همچنان در عرصه ایثار و شهادت پیشتاز است، ادامه داد: مفتخرم اهل استانی هستم که ۴۲ شهید والامقام مدافع حرم دارد.

وی با یادآوری اینکه ۱۱ سال در کنار سردار ملکی (مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارش‌های دفاع مقدس در مازندران) در جبهه‌های کردستان حضور داشتم افزود: از اینکه کشاورززاده هستم و  امروز به نوکری مردم انقلابی و شریف استان نائل آمدم، افتخار می‌کنم.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه در خانواده‌ای بزرگ شدم که رنج و محرومیت را حس کردند، تاکید کرد: رنج و محرومیت مردم را درک میکنم و ان شاء الله با توکل، استعانت از خدای متعال و  بهره گیری از ظرفیت‌های معنوی و مادی سه سپاه اعم از شهدا، پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت و مجموعه سپاه بتوانم در ادامه این مسئولیت بزرگ دینم را به سپاه ادا کنم.

مسلمی با اعلام اینکه سپاه قلب تپنده انقلاب است، خاطرنشان کرد: برنامه‌های مفصل و مبسوطی  را طراحی کردیم که در جمع اقشار، آحاد مردم و درمجموعه سپاه استان به عرض می‌رسانیم.

به گزارش بلاغ، سردار سرلشکرحسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در حکمی با قدردانی از خدمات سرتیپ دوم پاسدار محمد حسین بابایی، سرهنگ سیاوش مسلمی را به سمت فرمانده سپاه کربلا استان مازندران منصوب کرد.

مسلمی اصالتا مازندرانی و پیش از این به عنوان معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله (ع) در استان کرمان مشغول به خدمت بوده است.

لینک کوتاه : https://peykneka.ir/?p=987

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.