• برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نکا:

قدرت مردمی جمهوری اسلامی به بهانه کرونا به رخ جهان کشیده شد

  • کد خبر : 954
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳
قدرت مردمی جمهوری اسلامی به بهانه کرونا به رخ جهان کشیده شد
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نکا گفت: ملت بزرگ اسلامی ایران از اقشار مختلف به خصوص کادر درمان و سلامت یکبار دیگر حماسه‌های هشت سال دفاع مقدس را به رخ جهانیان کشاندند تا توجه همه رسانه‌های جهان به سمت این ملت بزرگ جلب شده و وادار به ستایش شوند.

حجت‌الاسلام سیدمحمد بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار پیک نکا، با اشاره به رسوایی استکبار جهانی و در رأس آمریکای جنایتکار در مقابله با ویروس کرونا، اظهار کرد: مدیریت و امکانات بسیار ضعیف و مهمتر از همه عدم ایثار و از خودگذشتگی در کشورهایی که خود را متمدن دانسته و ادعای حقوق بشری دارند در این مدت بر همگان مشهود بوده است.

وی افزود: از سوی دیگر جلوه دوباره مولفه قدرت ایران اسلامی از ابتدای شیوع این ویروس یعنی ملت عزیز ایران اسلامی بوده که همگام همراه با مسئولان و گوش به فرمان امام خود به میدان آمدند و جلوه‌هایی از ایثار و فداکاری را در صفحات تاریخ ثبت کردند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نکا خاطرنشان کرد: ملت بزرگ اسلامی ایران از اقشار مختلف به خصوص کادر درمان و سلامت یکبار دیگر حماسه‌های هشت سال دفاع مقدس را به رخ جهانیان کشاندند تا توجه همه رسانه‌های جهان به سمت این ملت بزرگ جلب شده و وادار به ستایش شوند.

این مسئول اضافه کرد: اما این روزها بنابر فرمایش رهبر معظم انقلاب در طرح رزمایش همدلی و مواسات نهادهای مختلف و مردم به ندای مقتدای خود لبیک گفته و به کمک نیازمندان شتافتند تا در ادامه این دستگیری‌ها در ماه رمضان هم همه مردم بتوانند در سفره‌های خود برای روزه گرفتن لوازم مورد نیاز را داشته باشند.

* از تشکیل قرارگاه تغسیل تا پویش‌های مجازی
بابایی در ادامه به بخشی از عملکرد مجموعه‌های سازمان تبلیغات اسلامی در نکا در قالب پویش به توان ما پرداخت و تصریح کرد: یکی از مهمترین اقدامت صورت گرفته تشکیل قرارگاه جهادی با عضویت روحانیون و طلاب جهادی شهرستان برای تغسیل، کفن و دفن اموات کرونایی بوده است.

وی افزود: تولید و توزیع ماسک، دستکش، گان و لباس‌های بیمارستانی، تهیه بسته‌های معیشتی برای نیازمندان در محلات شهری و روستایی، تهیه محتوا برای پخش از اماکن مقدس در زمان‌های روحانی مانند آستانه اذان ظهر و مغرب، راه‌اندازی مسابقات و جشنواره‌های مجازی شامل دلنوشته به امام زمان(عج) و نقاشی درباره نیمه شعبان به همراه مسابقات فرهنگی در اعیاد شعبانیه دیگر اقدامات صورت گرفته دراین مدت توسط موسسات قرآنی و هیئات مذهبی و برخی از روحانیون و طلاب بوده است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نکا ادامه داد: در این مدت پویش ختم صلوات، قرآن و توسلات به اهل بیت(ع) به منظور شفای بیماران و رفع مشکل ویروس از سر بشریت به خصوص ملت عزیز ایران اسلامی، نصب بنرهای فرهنگی در خانه ماندن بنابر تصمیم ستاد مقابله با کرونای شهرستان نیز صورت پذیرفته است.

این مسئول اضافه کرد: بسته‌های تبلیغی برای ایام ماه مبارک رمضان مانند بیان احکام، ادعیه همچون دعای سحر، دعاهای روز، دعای افتتاح و سخنرانی‌های کوتاه برای ماه مبارک رمضان در نظر گرفته اشت.

وی در پایان خواستار اهتمام بیشتر خانواده‌ها در ایام ماه مبارک رمضان در کنار هم به مسائل و برنامه‌های معنوی شد و گفت: از فرصت در خانه ماندن به خاطر این بیماری و همزمانی با ماه مبارک رمضان برای عمق بخشیدن به ارتباط خود با خداوند باید بیش از پیش استفاده کرد.

لینک کوتاه : https://peykneka.ir/?p=954

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.