• برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5
با معرفی حجت‌الاسلام حسینعلی فعالی؛

آیین معارفه مدیر جدید تبلیغات اسلامی نکا برگزار می‌شود

  • کد خبر : 679
  • ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
آیین معارفه مدیر جدید تبلیغات اسلامی نکا برگزار می‌شود
با قطعی شدن انتصاب حجت‌الاسلام فعالی به عنوان مدیر جدید تبلیغات اسلامی نکا، مراسم معارفه رئیس جدید این نهاد فردا در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار می‎شود.

به گزارش پیک نکا، مراسم معارفه رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نکا صبح روز سه‌شنبه 20 خرداد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات این اداره با معرفی حجت‌الاسلام حسینعلی فعالی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام فعالی که اکنون رسما به عنوان مدیر جدید تبلیغات اسلامی نکا انتخاب شده ساکن و از اهالی این شهرستان بوده که پیش از این مسئولیت این نهاد در شرقی‌ترین شهرستان مازندران یعنی گلوگاه را برعهده داشته است.

گفتنی است پیش از این حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی عهده‌دار مسئولیت اداره تبلیغات اسلامی نکا بوده که در فروردین 99 به علت عارضه قلبی دار فانی را وداع گفته بود و این اداره به مدت نزدیک به دو ماه بدون رئیس و با سرپرستی حجت‌الاسلام بابایی رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر اداره می‌شد.

البته گزینه‌های متعددی در این مدت برای تصدی مسئولیت تبلیغات اسلامی شهرستان نکا از شهرستان‌های مختلف مازندران و حتی گلستان مطرح شده بودند که در نهایت حجت‌الاسلام فعالی برای این مسئولیت انتخاب شد.

آنچه در انتصاب رئیس جدید تبلیغات اسلامی نکا حائز اهمیت است، امکان ارتباط فعال و قوی با بدنه حزب‌اللهی و انقلابی سطح شهرستان، فعال کردن بدنه روحانیت مستقر در شهرستان همگام با رویدادها و سیر تحولی جامعه در کنار کمک به افزایش انگیزه گروه‌های مذهبی و بهره‌گیری هرجه بیشتر از جوانان در برنامه‌های آتی مذهبی نکا خواهد بود.

لینک کوتاه : https://peykneka.ir/?p=679

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.