• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 13 - صفر - 1443
  • برابر با : Monday - 20 September - 2021

اخبار ویژه

اجتماع عزاداران حسینی در حرم شهدای گمنام نکا + پوستر ضرورت عزم ملی برای احیای میانکاله/ منطقه آزاد نیاز جدی مازندران است کشف ۱۲۲ فقره سرقت در شش شهر مازندران تبیین درست فلسفه اربعین، راه روشنی را برای جاماندگان از این قافله ترسیم می کند اختصاص عوامل انگیزشی برای استادان فعال در جذب دانشجو قطع زنجیره انتقال کرونا در نکا با اجرای رزمایش هوشمند طرح شهید سلیمانی فاز نخست ایمن‌سازی خط ۳۰ اینچ انتقال گاز به شمال کشور در منطقه ۴ عملیات انتقال گاز انجام شد کامیون‌داران نکا یک سال سهمیه لاستیک دریافت نکرده‌اند موسی خلیلی به عنوان شهردار نکا ابقا شد مردمی بودن و دوری از اشرافی گری در دستور کار مسئولان باشد کشف مواد مخدر در ساری و نکا تعداد بستری ها به ۲۵۵۲ نفر رسید/بستری ۳۳۸ کرونایی جدید در ۲۴ شاعر گذشته/۱۷ شهرستان از وضعیت قرمز خارج شدند جلوگیری از انحرافات و افراط گری در عزاداری نیازمند اطلاع رسانی به موقع است عمل صالح و ایمان پشتوانه محکمی برای انسان و روز قیامت است برگزاری مراسم عصر شعر عاشورایی «بوریا» در مازندران تصاویر/ آیین قرعه‌کشی مسابقه کتابخوانی «از فیضیه تا الرشید» در نکا

1

۴ خوراکی که احساس خستگی تابستانی را از بین می‌برد

  • کد خبر : 38582
  • ۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۳:۲۸
۴ خوراکی که احساس خستگی تابستانی را از بین می‌برد
بسیاری از افراد عاشق فصل تابستانند، اما برخی نیز ممکن است در طول تابستان احساس کسالت داشته باشند. اگر سطح انرژی شما نیاز به افزایش دارد، برخی از غذاها به شما کمک می‌کنند.

به گزارش پیک نکا، خوراکی‌های سالمی هستند که کسالت را از شما دور می‌کنند و در این مطلب به آنها اشاره می‌کنیم.

جو دو سر

جو دوسر به عنوان یک کربوهیدرات با ضریب GI پایین شناخته می‌شود که قندها را در یک دوره کندتر از کربوهیدرات‌های تصفیه شده مانند نان سفید و بسیاری از غلات صبحانه وارد سیستم شما می‌کند. در نتیجه سطح انرژی بهتر از طریق صبحانه است. اگر از شیر گاو اجتناب می‌کنید، سویا بهترین گزینه برای ترکیب با جو است، زیرا دارای مقدار مشابهی پروتئین سیر کننده است، بیشتر گزینه‌های شیر پروتئین کافی ندارند.

مصرف همه میوه‌ها و سبزیجات

پر کردن یک سوم بشقاب با میوه و سبزیجات یک قانون خوب است. دکتر هلن باند، متخصص تغذیه می‌گوید: برای تقویت نشاط، قدرت میوه‌ها و سبزیجات را دست‌کم نگیرید. آن‌ها سطح انرژی بالاتر را از طریق تأمین میزانی از ویتامین‌ها و مواد معدنی  که سلامتی را تقویت می‌کنند، تسهیل می‌کنند.

۴ خوراکی که احساس خستگی تابستانی را از بین می‌برد

روی خوراکی‌های  غنی از ویتامین C متمرکز شوید

ویتامین C از چند جهت دوست ضد خستگی شماست. این ماده به بهبود جذب آهن محافظت‌کننده از کم‌خونی از رژیم غذایی شما کمک می‌کند، در متابولیسم طبیعی آزادکننده انرژی نقش دارد و به سلامت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند بنابراین احتمال اینکه قربانی بی‌حالی‌های فصلی شوید که انرژی  شما را از بین می‌برد، کمتر می‌شود. سطح ویتامین C خود را با فلفل دلمه‌ای خوشمزه افزایش دهید، فقط نیمی از فلفل قرمز یا سبز تمام نیاز روزانه شما به ۸۰ میلی‌گرم را تأمین می‌کند.

کافئین مصرف کنید

اگر می‌توانید ۲۰ دقیقه بعد از ظهر دراز بکشید، یک مطالعه در مقیاس کوچک نشان می‌دهد که یک چرت پس خوردن کافئین می‌تواند در هوشیاری شما تفاوت زیادی ایجاد کند  و به شما کمک کند تا اواخر شب جنب و جوش بیشتری داشته باشید. برای چرت زدن با کافئین، بلافاصله قبل از ۲۰ دقیقه چشم بستن، یک قهوه غلیظ بنوشید. وقتی از خواب بیدار می‌شوید، کافئین وارد بدن می‌شود و احساس شادابی بیشتری می‌کنید.

 

 

 

 

 

 

مخاطبان گرامی، محتوا و ادعاهای مطرح‌شده در این مطلب، صرفاً جهت گردآوری، بررسی و انتشار اخبار، مطالب، رویکردها و دیدگاه‌های سایر رسانه‌ها منتشر شده و ادعاها و القائات احتمالی این مطالب هرگز مورد تأیید پایگاه خبری پیک نکا نیست، لذا ممکن است بخشی از اطلاعات موجود در این مطلب درست نباشد. لطفا در صورت مشاهده هر گونه ایراد مشکل را گزارش کنید.

(Visited 2 times, 1 visits today)
لینک کوتاه : http://peykneka.ir/?p=38582

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.