• امروز : چهارشنبه - ۶ بهمن - ۱۴۰۰
  • برابر با : 23 - جماد ثاني - 1443
  • برابر با : Wednesday - 26 January - 2022

اخبار ویژه

سرقت عامل قطعی گسترده شبکه تلفن و اینترنت همراه در شرق مازندران افزایش ضریب بودجه استانی مازندران در مجلس افزایش ضریب بودجه استانی مازندران در مجلس انفجار پیک نیک در نکا حادثه آفرید “پلیس”؛ هدف رگبار مجرمان خشن/ یتیمان روحانی در حسرت آبان ۹۸ اعترافی که پس از «دروغ بزرگ امارات» درباره توان موشکی یمن افشا شد روزهای سخت اساتید انقلابی در دولت روحانی؛ سکوت و استانداردهای دوگانه اصلاح‌طلبان ساحل در قرق سازمان‌های دولتی/پای مردمان شهر به سواحل نمی‌رسد! طرح اصلاحی «تشکیل سازمان پدافند غیرعامل» هفته آینده راهی صحن مجلس می‌شود جاخالی دادن مرعشی و جهانگیری درباره ارز ۴۲۰۰ تصاویر/ بازگشایی محور کوهستانی گلوگاه پس از بارش شدید برف ۳ هزار و ۱۰۰ متر از نوار ساحلی در اختیار ارتش کشف بیش از ۸ کیلو تریاک در بابل آخرین اخبار کرونایی مازندران تا ۴ بهمن ۱۴۰۰/ بازگشت رنگ زرد کرونایی به مازندران افزایش ۲۰ درصدی بارش‌ها در نخستین ماه از زمستان در مازندران افزایش ۱۳ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بنادر مازندران

3

چگونه وزن کودکمان را افزایش دهیم؟

  • کد خبر : 4642
  • ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶

به گزارش پیک نکا، ممکن است لازم باشد والدین، کمتر روی ترازو تمرکز کنند و به جای آن انرژی شان را به تامین درشت مغذی ها (پروتئین، کربوهیدرات و چربی ها) و ریز مغذی ها (ویتامین ها و مواد معدنی) کافی برای کودکانشان معطوف سازند. کالری های پوچ مانند کالری های موجود در بستنی، ممکن است […]

به گزارش پیک نکا، ممکن است لازم باشد والدین، کمتر روی ترازو تمرکز کنند و به جای آن انرژی شان را به تامین درشت مغذی ها (پروتئین، کربوهیدرات و چربی ها) و ریز مغذی ها (ویتامین ها و مواد معدنی) کافی برای کودکانشان معطوف سازند.

کالری های پوچ مانند کالری های موجود در بستنی، ممکن است تک و توک چند پوند وزن به کودک اضافه کنند اما آنها مواد مغذی که کودک برای ساخت یک مغز سالم، اندام های انعطاف پذیر و استخوان های قوی نیاز دارد را فراهم نخواهد کرد. بنابراین اگر شما یک کودک کم وزن دارید، با مطمئن شدن از اینکه تمام کالری های مصرف شده، غنی از مواد مغذی هستند شروع کنید.

مواد غذایی زیر می توانند به یک کودک کمک کنند که وزنش بطور سالم افزایش یابد و رشد کند:

چربی های مفید، مخصوصا چربی های گیاهی. هر گرم چربی حدود ۹ کالری دارد درحالی که هر گرم کربوهیدرات یا پروتئین حدود ۴ کالری فراهم می کند. بنابراین یک وعده غذایی تهیه شده با چربی ها می تواند در افزایش وزن مطلوب نقش داشته باشد.

لینک کوتاه : http://peykneka.ir/?p=4642

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.