• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 22 - صفر - 1443
  • برابر با : Wednesday - 29 September - 2021

اخبار ویژه

استارت تور دوچرخه سواری سردار سلیمانی از نکا کشف استقرار یکجا نشینی دوره نوسنگی در دشت نکا، استان مازندران تولید بیش از ۵ میلیارد کیلو وات ساعت انرژی در نیروگاه نکا کشت کلزا در ۳۵۰۰ هکتار مزارع نکا دستگیری از نیازمندان به همت کانون امام علی(ع) نکا درشب اربعین تولید انرژی خالص نیروگاه شهید سلیمی نكا ۷ درصد افزایش یافت مشخص شدن ترکیب تیم دوچرخه‌سواری آرویچ شرق نکا برای لیگ‌ برتر کشف ۲۷ هزار لیتر سوخت تقلبی در شهرستان نکا برگزاری رژه نمادین کامیون داران نکایی جامانده از اربعین حسینی اجتماع عزاداران حسینی در حرم شهدای گمنام نکا + پوستر ضرورت عزم ملی برای احیای میانکاله/ منطقه آزاد نیاز جدی مازندران است کشف ۱۲۲ فقره سرقت در شش شهر مازندران تبیین درست فلسفه اربعین، راه روشنی را برای جاماندگان از این قافله ترسیم می کند اختصاص عوامل انگیزشی برای استادان فعال در جذب دانشجو قطع زنجیره انتقال کرونا در نکا با اجرای رزمایش هوشمند طرح شهید سلیمانی فاز نخست ایمن‌سازی خط ۳۰ اینچ انتقال گاز به شمال کشور در منطقه ۴ عملیات انتقال گاز انجام شد

1

چند دقیقه در هفته برای مقابله با کرونا ورزش کنیم؟

  • کد خبر : 23493
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰:۲۸
افراد سالم باید ۱۵۰ تا ۳۰۰ دقیقه فعالیت بدنی متوسط را در هفته مدنظر قرار دهند و در عین حال افراد در معرض خطر کرونا از ورزش طاقت‌فرسا و بیش‌تمرینی بپرهیزند.

به گزارش پیک نکا،

سلامت ایمنی بدنی افراد یکی از مهم‌ترین مسائلی است که باید به آن توجه شود و به همین منظور باید ۱۵۰ تا ۳۰۰ دقیقه فعالیت فیزیکی متوسط تا شدید در هفته مدنظر قرار گیرد و وزن بدنی در محدوده توصیه‌شده از سوی متخصصان نگه داشته شود.

فعالیت فیزیکی را می‌توان در منزل یا بیرون از منزل همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام داد و در عین حال توجه ویژه‌ای به رعایت فاصله اجتماعی حین ورزش کردن یا فعالیت بدنی داشت.

4510685 - چند دقیقه در هفته برای مقابله با کرونا ورزش کنیم؟

از سوی افراد باید استراتژی‌های خلاقانه به منظور افزایش فعالیت فیزیکی بدن در دستور کار قرار گیرد و با مطالعه دستورالعمل‌های سازمان بهداشت جهانی در مورد چک‌لیست‌های مبارزه با کرونا مطابق با نوع هر ورزش کسب اطلاع کرد.

بر اساس این مطلب که از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی در اختیار ایسنا قرار گرفته است، افراد در معرض خطر کووید۱۹ باید از ورزش‌های طاقت‌فرسا، تمرین بیش از اندازه و بیش‌تمرینی بپرهیزند.

همچنین باید توصیه‌های مبتنی بر شواهد را برای بازگشت به ورزش بعد از کرونا مشخص و بر اساس استراحت و قطع فعالیت به مدت ۲ هفته بعد از برطرف شدن علائم خفیف تا متوسط یا تست مثبت توصیه کرد و پس از آن ورزش آهسته را با پایش مقدار آن توسط تیم مراقبت پزشکی از سر گرفت.

نکته مهم دیگر نیز توجه به سیاست‌های ازسرگیری فعالیت‌های گروهی برای ارتقای سلامت جسمی و ذهنی است که باید از سوی افراد و تیم‌های ورزشی مدنظر قرار گیرد.

(Visited 18 times, 1 visits today)
لینک کوتاه : http://peykneka.ir/?p=23493

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.