• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 10 - رمضان - 1442
  • برابر با : Wednesday - 21 April - 2021

اخبار ویژه

وضعیت بورس چه خواهد شد؟ قیمت دلار ۳۰ فروردین چقدر شد؟ نمکی: آغاز تزریق یک میلیون دُز واکسن کرونا از امروز/پایان واکسیناسیون گروه اول در هفته نخست اردیبهشت اعلام زمان پرداخت نوبت پنجم وام ضروری بازنشستگان محکومیت «کرونای دینی» منوتو علیه آیت‌الله محمدی لائینی در آستانه انتخابات/ بیت محمدی لائینی مأمن مردم نکا گاف ۲۰ کیلومتری منوتو در مازندران/ غلط رسانه انگلیسی فارسی‌زبان سوژه خنده شد گزارش تصویری | عملیات اجرایـی بوستان شهدای گمنام و مجموعه توریستی قرمرض نکا رشد سه برابری بودجه شهری نکا در شرایط دشوار اقتصادی چهارساله/ شأن ما خدمت است نه شاسی‌سواری پروژه‌های نیمه‌تمام شهر را با سرعت به سرانجام می‌رسانیم/ عزممان تنها برای خدمت جزم شده است گزارش تصویری | اجتماع هیئات مذهبی نکا در آستانه ماه مبارک رمضان گزارش تصویری | اجتماع هیئات مذهبی نکا در آستانه ماه مبارک رمضان کلیپ | پویش مومنانه نذر مهدوی در یک نگاه هشتگ سردارشهید_طوسی ترند اول توییتر فارسی شد گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت سردار شهید قاسمی طوسی، شهدای شهرستان و روز نکا گزارش تصویری | توزیع ۴۳۵ بسته کمک مومنانه به نیت ۴۳۵ شهید نکا به نیازمندان علی مطهری: فردی با ویژگی‌های من باید رئیس‌جمهور شود

2

چرا با وجود ورزش و رژیم غذایی باز هم وزن کم نمی‌کنیم؟

  • کد خبر : 21049
  • ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۹:۱۳
اگر شما هم از جمله افرادی هستید که مرتب ورزش می‌کنید و به سلامت رژیم غذایی خود اهمیت می‌دهید، اما باز هم اضافه وزن دارید، بهتر است برخی نکات دیگر را نیز مورد توجه قرار دهید:

به گزارش پیک نکا، آیا وقتی وعده‌های غذایی خود را کنار هم قرار می‌دهید، همیشه اطمینان حاصل می‌کنید که نیمی از بشقاب شما پر از فیبر و سبزیجات باشد؟ مصرف سبزیجات در کنار غذا‌های عادی نه تنها در پر شدن حجم معده نقش دارد، بلکه در کاهش وزن نیز نقش دارد.

مراجعه مکرر به رستوران
درست است که بسیاری از افراد عاشق غذا‌های رستورانی هستند، اما مصرف این نوع غذا‌ها می‌تواند در افزایش وزن شما تاثیر پررنگی داشته باشد؛ بنابراین سعی کنید مصرف غذا‌های رستورانی را به حداقل برسانید.

شما همیشه دسر می‌خورید
اغلب دسر‌ها بیش از حد شیرین هستند؛ بنابراین مصرف بیش از حد دسر می‌تواند برای سلامتی شما به شدت خطرناک باشد؛ بنابراین سعی کنید میزان مصرف دسر خود را تا حد امکان کاهش دهید. این موضوع به کاهش وزن شما کمک خواهد کرد.

شما سس زیادی مصرف می‌کنید
هنگامی که یک سالاد سفارش می‌دهید، بهترین گزینه، استفاده زا سرکه بالزامیک همراه با روغن زیتون یا ماست با سبزیجات معطر است، اما وقتی از سس‌های چرب و غلیظ استفاده می‌کنید، درواقع برای خود خطر شدید افزایش وزن را می‌خرید.

شما همیشه از سالاد صرف نظر می‌کنید
به طور معمول بسیاری از افرادی که اضافه وزن دارند از سالاد صرف نظر می‌کنند. این کار اشتباه است. مجموعه‌ای از مطالعات دانشگاه ییل، نشان می‌دهد که خوردن یک پیش غذای سالاد می‌تواند کل کالری دریافتی را در طول وعده اصلی تا ۲۰ ٪ کاهش دهد.

(Visited 23 times, 1 visits today)
لینک کوتاه : http://peykneka.ir/?p=21049

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.