• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 18 - صفر - 1443
  • برابر با : Saturday - 25 September - 2021

اخبار ویژه

اجتماع عزاداران حسینی در حرم شهدای گمنام نکا + پوستر ضرورت عزم ملی برای احیای میانکاله/ منطقه آزاد نیاز جدی مازندران است کشف ۱۲۲ فقره سرقت در شش شهر مازندران تبیین درست فلسفه اربعین، راه روشنی را برای جاماندگان از این قافله ترسیم می کند اختصاص عوامل انگیزشی برای استادان فعال در جذب دانشجو قطع زنجیره انتقال کرونا در نکا با اجرای رزمایش هوشمند طرح شهید سلیمانی فاز نخست ایمن‌سازی خط ۳۰ اینچ انتقال گاز به شمال کشور در منطقه ۴ عملیات انتقال گاز انجام شد کامیون‌داران نکا یک سال سهمیه لاستیک دریافت نکرده‌اند موسی خلیلی به عنوان شهردار نکا ابقا شد مردمی بودن و دوری از اشرافی گری در دستور کار مسئولان باشد کشف مواد مخدر در ساری و نکا تعداد بستری ها به ۲۵۵۲ نفر رسید/بستری ۳۳۸ کرونایی جدید در ۲۴ شاعر گذشته/۱۷ شهرستان از وضعیت قرمز خارج شدند جلوگیری از انحرافات و افراط گری در عزاداری نیازمند اطلاع رسانی به موقع است عمل صالح و ایمان پشتوانه محکمی برای انسان و روز قیامت است برگزاری مراسم عصر شعر عاشورایی «بوریا» در مازندران تصاویر/ آیین قرعه‌کشی مسابقه کتابخوانی «از فیضیه تا الرشید» در نکا

2

چرا با وجود ورزش و رژیم غذایی باز هم وزن کم نمی‌کنیم؟

  • کد خبر : 21049
  • ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۹:۱۳
اگر شما هم از جمله افرادی هستید که مرتب ورزش می‌کنید و به سلامت رژیم غذایی خود اهمیت می‌دهید، اما باز هم اضافه وزن دارید، بهتر است برخی نکات دیگر را نیز مورد توجه قرار دهید:

به گزارش پیک نکا، آیا وقتی وعده‌های غذایی خود را کنار هم قرار می‌دهید، همیشه اطمینان حاصل می‌کنید که نیمی از بشقاب شما پر از فیبر و سبزیجات باشد؟ مصرف سبزیجات در کنار غذا‌های عادی نه تنها در پر شدن حجم معده نقش دارد، بلکه در کاهش وزن نیز نقش دارد.

مراجعه مکرر به رستوران
درست است که بسیاری از افراد عاشق غذا‌های رستورانی هستند، اما مصرف این نوع غذا‌ها می‌تواند در افزایش وزن شما تاثیر پررنگی داشته باشد؛ بنابراین سعی کنید مصرف غذا‌های رستورانی را به حداقل برسانید.

شما همیشه دسر می‌خورید
اغلب دسر‌ها بیش از حد شیرین هستند؛ بنابراین مصرف بیش از حد دسر می‌تواند برای سلامتی شما به شدت خطرناک باشد؛ بنابراین سعی کنید میزان مصرف دسر خود را تا حد امکان کاهش دهید. این موضوع به کاهش وزن شما کمک خواهد کرد.

شما سس زیادی مصرف می‌کنید
هنگامی که یک سالاد سفارش می‌دهید، بهترین گزینه، استفاده زا سرکه بالزامیک همراه با روغن زیتون یا ماست با سبزیجات معطر است، اما وقتی از سس‌های چرب و غلیظ استفاده می‌کنید، درواقع برای خود خطر شدید افزایش وزن را می‌خرید.

شما همیشه از سالاد صرف نظر می‌کنید
به طور معمول بسیاری از افرادی که اضافه وزن دارند از سالاد صرف نظر می‌کنند. این کار اشتباه است. مجموعه‌ای از مطالعات دانشگاه ییل، نشان می‌دهد که خوردن یک پیش غذای سالاد می‌تواند کل کالری دریافتی را در طول وعده اصلی تا ۲۰ ٪ کاهش دهد.

(Visited 23 times, 1 visits today)
لینک کوتاه : http://peykneka.ir/?p=21049

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.