• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 3 - رمضان - 1442
  • برابر با : Wednesday - 14 April - 2021

اخبار ویژه

گزارش تصویری | عملیات اجرایـی بوستان شهدای گمنام و مجموعه توریستی قرمرض نکا رشد سه برابری بودجه شهری نکا در شرایط دشوار اقتصادی چهارساله/ شأن ما خدمت است نه شاسی‌سواری پروژه‌های نیمه‌تمام شهر را با سرعت به سرانجام می‌رسانیم/ عزممان تنها برای خدمت جزم شده است گزارش تصویری | اجتماع هیئات مذهبی نکا در آستانه ماه مبارک رمضان گزارش تصویری | اجتماع هیئات مذهبی نکا در آستانه ماه مبارک رمضان کلیپ | پویش مومنانه نذر مهدوی در یک نگاه هشتگ سردارشهید_طوسی ترند اول توییتر فارسی شد گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت سردار شهید قاسمی طوسی، شهدای شهرستان و روز نکا گزارش تصویری | توزیع ۴۳۵ بسته کمک مومنانه به نیت ۴۳۵ شهید نکا به نیازمندان علی مطهری: فردی با ویژگی‌های من باید رئیس‌جمهور شود هیچکس به خود اجازه ندهد قانون را دور بزند FATF سد راه سند همکاری ایران و چین خواهد شد؟ در وین با آمریکا مذاکره نمی‌کنیم انفعال بانک مرکزی در ریل‌گذاری برای معاملات ارزهای دیجیتال ۱۷۴ فوتی کووید ۱۹ در شبانه روز گذشته محکومیت ۳۲ میلیاردی محتکر سموم کشاورزی

0

مرد فقیری که صاحب گرانترین مارک تجاری شد+عکس

  • کد خبر : 22784
  • ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۶
مرد فقیری که صاحب گرانترین مارک تجاری شد+عکس
داستان جالب لوئیس ویتون، مردی فقیر که از کار در یک دهکده به صاحب یکی از گرانترین مارک‌های تجاری تبدیل شد را بخوانید.

به گزارش پیک نکا،

طبق آمار سال ۲۰۲۰، لوئیس ویتون با درآمد سالانه فروش، ۱۵ میلیارد دلار در رتبه نهم گران‌ترین مارک جهان قرار دارد.
داستان لوئی ویتون ثابت می‌کند که در واقع چیز‌های غیرممکن زیادی در این دنیا وجود ندارد، تنها کاری که ما باید انجام دهیم این است که سخت کار کنیم و از مشکلات نترسیم.
لوئی ویتون ۱۰ ساله هرگز تصور نمی‌کرد وقتی در امر تجارت به ناپدری خود کمک می‌کرد، یک مارک مشهور جهانی ایجاد کند و پس از ۱۶۶ سال، این برند به یکی از برترین مارک‌های لوکس و تولیدکننده کالا تبدیل شود.
لوئی ویتون در سال ۱۸۲۱ در یک دهکده کوچک در شرق فرانسه متولد شد. پدرش کشاورز یا نجار بود، و مادرش در صنعت کلاه فعالیت می‌کرد. هنگامی که ویتون ۱۳ ساله شد، او به دلیل رفتار سختگیرانه مادرش خانه را ترک کرد و با پای پیاده به پاریس رفت، جایی که در طول مسیر کار‌های عجیب و غریب می‌کرد. پس از ورود به پایتخت، لویی توسط مرچال آموزش دید که در دوره انقلاب صنعتی برای ثروتمندان چمدان تولید می‌کرد. به طور کلی، لوئی ویتون ۱۷ سال برای مارچال کار کرد.
با شروع از سال ۱۸۵۳، ویتون سازنده کیف شخصی برای ملکه فرانسه، اوژنی دو مونتیخو (همسر ناپلئون بناپارت سوم) شد، که مشتریان زیادی را برای او به ارمغان آورد. در سال ۱۸۵۴، لوئی ویتون تأسیسات شخصی و اولین بوتیک خود را در پاریس افتتاح کرد و کیف‌های ویتون ضد آب را به بازار عرضه کرد. به دلیل رشد سریع، لویی ویتون مجبور به راه اندازی کارگاه دیگری در آسنیر سور سن شد، در ابتدا فقط ۲۰ کارگر در این کارگاه مشغول به کار بودند.
340179 411 - مرد فقیری که صاحب گرانترین مارک تجاری شد+عکس
محصولات این طراح در سراسر جهان محبوب شد و به عنوان معیار کیفیت و قابلیت اطمینان عمل کرد. در سال ۱۸۸۵ لویی ویتون اولین فروشگاه خود را در لندن افتتاح کرد و پس از آن فروشگاه‌های زیر در نیویورک و فیلادلفیا قرار گرفت. در سال ۱۹۰۱، به راهنمایی جورج، که پس از مرگ پدرش به کار خود ادامه داده بود، لویی ویتون کیف بخار را آزاد کرد. در ابتدا، این مدل به عنوان کیسه‌ای برای حمل لباس‌های آلوده ایجاد شد. لوئیبس وینتون
در سال ۱۸۸۶، لوئی ویتون و پسرش جورج نوع جدیدی از قفل را اختراع کردند و آن را به ثبت رساندند. آن‌ها از آن بسیار مطمئن بودند و حتی هری هودینی شوخ طبع معروف را به چالش کشیدند تا از جعبه مهر و موم شده لویی ویتون خارج شود، اما هودینی این پیشنهاد را نپذیرفت و این امتناع، به اثبات کمال اختراع آن‌ها کمک کرد.
کیف‌های لوئی ویتون به قدری محبوب بودند که خیلی زود مردم شروع به ساختن کیف‌های جعلی و تقلبی آن کردند. برای اثبات معتبر بودن کیف‌ها در سال ۱۸۹۶، جورج یک مونوگرام معروف را که روی ژاکارد چاپ شده بود، ایجاد کرد.
اقلام از این مارک محبوب امروزه نیز جعل می‌شود، این شرکت تحمل صفر در برابر تقلبی‌ها را دارد. اگر با یک کالای تقلبی دیده شده باشید، آن‌ها می‌توانند از شما شکایت کنند، به خصوص اگر از این طریق درآمد کسب می‌کنید و این می‌تواند در هر جای دنیا رخ دهد.
340181 483 - مرد فقیری که صاحب گرانترین مارک تجاری شد+عکس
کیف‌های لوئی وینتون
گاهی اوقات، این شرکت کیف‌های ویژه‌ای برای افراد مشهور درست می‌کند، آن‌ها حتی کیف ویژه‌ای برای دیانا ویشنوا، بالرین برتر باله Mariinsky ایجاد می‌کنند. فروشگاه‌های این شرکت فضای خاصی دارند، جایی که هر کالایی در بهترین نور نمایش داده می‌شود، فروشگاه‌ها فقط در مناطق تجاری یا در مراکز تجاری لوکس واقع شده اند، برخی از کالا‌های Louis Vuitton فقط برای مشتریان VIP در دسترس است.
از سال ۱۹۹۸، Louis Vuitton نه تنها کیف تولید می‌کند بلکه لباس، کفش، لوازم جانبی و جواهرات نیز تولید می‌کند. در سال ۲۰۱۹، این برند یک چمدان سفر برای فینال مسابقات قهرمانی جهان League of Legends در پاریس طراحی کرد.
340180 674 - مرد فقیری که صاحب گرانترین مارک تجاری شد+عکس
340182 131 - مرد فقیری که صاحب گرانترین مارک تجاری شد+عکس
(Visited 14 times, 1 visits today)
لینک کوتاه : http://peykneka.ir/?p=22784

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.