• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 18 - صفر - 1443
  • برابر با : Saturday - 25 September - 2021

اخبار ویژه

اجتماع عزاداران حسینی در حرم شهدای گمنام نکا + پوستر ضرورت عزم ملی برای احیای میانکاله/ منطقه آزاد نیاز جدی مازندران است کشف ۱۲۲ فقره سرقت در شش شهر مازندران تبیین درست فلسفه اربعین، راه روشنی را برای جاماندگان از این قافله ترسیم می کند اختصاص عوامل انگیزشی برای استادان فعال در جذب دانشجو قطع زنجیره انتقال کرونا در نکا با اجرای رزمایش هوشمند طرح شهید سلیمانی فاز نخست ایمن‌سازی خط ۳۰ اینچ انتقال گاز به شمال کشور در منطقه ۴ عملیات انتقال گاز انجام شد کامیون‌داران نکا یک سال سهمیه لاستیک دریافت نکرده‌اند موسی خلیلی به عنوان شهردار نکا ابقا شد مردمی بودن و دوری از اشرافی گری در دستور کار مسئولان باشد کشف مواد مخدر در ساری و نکا تعداد بستری ها به ۲۵۵۲ نفر رسید/بستری ۳۳۸ کرونایی جدید در ۲۴ شاعر گذشته/۱۷ شهرستان از وضعیت قرمز خارج شدند جلوگیری از انحرافات و افراط گری در عزاداری نیازمند اطلاع رسانی به موقع است عمل صالح و ایمان پشتوانه محکمی برای انسان و روز قیامت است برگزاری مراسم عصر شعر عاشورایی «بوریا» در مازندران تصاویر/ آیین قرعه‌کشی مسابقه کتابخوانی «از فیضیه تا الرشید» در نکا

1

راز ثابت نگه داشتن وزن و تناسب اندام

  • کد خبر : 22976
  • ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
راز ثابت نگه داشتن وزن و تناسب اندام
شاید شما هم این جمله را شنیده باشید که«کم کردن وزن در برابر ثابت نگه‌داشتن آن کار دشواری نیست».تقریبا اغلب خانم‌ها بیشتر از کم‌کردن وزن، دنبال از دست ندادن تناسب اندام‌شان هستند.

به گزارش پیک نکا،حتی کسانی که با تلاش زیاد، چربی خود را آب می‌کنند بعد از چند ماه دوباره به همان وزن قبلی خود باز‌می‌گردند.در ادامه به شما چند روش ساده برای این‌که تناسب اندام‌تان را همیشه حفظ کنید، پیشنهاد می‌دهیم. غذایی را به طور کامل حذف نکنید افرادی که دارای تناسب اندام در طول سال‌های متمادی هستند، هیچ غذایی را به طور کامل از رژیم‌شان حذف نمی‌کنند بلکه مصرف آن را محدود می‌کنند.حذف دایمی یک خوراکی، شما را برای خوردن آن حریص‌تر می‌کند. پس سعی کنید به‌صورت محدود(مثلا یک بار در ماه) مواد غذایی پر کالری را مصرف کنید. غذایتان را در خانه بپزیدزمانی‌که در رستوران غذا می‌خورید دو اتفاق می‌افتد:اول این‌که نسبت به زمانی‌که در خانه هستیدحجم غذای بیشتری می خورید دوم این‌که غذای موجود در رستوران نسبت به غذایی که خودتان در خانه می‌پزید ( به علت حجم روغن بیشتر) کالری بیشتری دارد پس تا می‌توانید غذای بیرون نخورید. شام تان را زود بخوریدمصرف شام در ساعات اولیه شب باعث می‌شود راحت‌تر بخوابید همچنین فرصت کافی برای سوزاندن وعده شام را تا آخر شب به شما خواهد داد.پس یادتان نرود اگر به دنبال تناسب اندام همیشگی هستید از شام خوردن در ساعات پایانی شب خودداری کنید. خود را هر ‌هفته وزن کنیدوزن کردن هفتگی سبب می‌شود حواس‌تان به میزان غذا خوردن‌ و تحرک روزانه‌تان باشد و اگر دچار اضافه وزن شدید، بیشتر ورزش کنید و غذا خوردن خود را اصلاح کنید اما از وسواس هر ‌روز وزن کردن خود بپرهیزید زیرا وزن در طول روز میزان متغیری دارد. صبحانه بخوریدحذف صبحانه می‌تواند منجر به پرخوری شود. اگر در وعده صبحانه پروتئین مصرف کنید به شما کمک می‌کند تا مدت زمان بیشتری سیر بمانید و این برای داشتن تناسب اندام کمک بزرگی خواهد بود. مدام ورزش کنید فکر نکنید ورزش فقط برای کسانی‌ است که اضافه وزن دارند اگر دوست دارید سال‌های طولانی اندامتان متناسب بماند، باید ورزش به جزیی جدایی ناپذیر از زندگی‌تان تبدیل شود. حتماً لازم نیست ورزش‌های سنگین انجام دهید. ۳۰ دقیقه فعالیت هوازی سه بار در هفته برای شما کافی است.میان‌وعده کم‌کالری بخوریدشاید باورتان نشود که یک میان وعده پرکالری چقدر می‌تواند تناسب اندام شما را به هم بریزد. حواس‌تان به مصرف میان وعده‌های‌تان باشد. به جای بستنی، شکلات و شیرینی از مواد غذایی سالم چون مغزها، میوه‌ها و سبزیجات استفاده کنید. بیشتر بجویدغذای‌تان را کامل بجوید؛ زیرا این کار در کنترل وزن شما موثر است و به شما کمک می‌کند سریع‌تر احساس سیری کنید.به اندازه کافی و منظم بخوابیدخواب کم و نامنظم، متابولیسم شما را کاهش می‌دهد و باعث می شود غذایی را که می خورید دیرتر بسوزانید پس حتماً به میزان ۷ تا ۸ ساعت در شبانه روز بخوابید .

(Visited 15 times, 1 visits today)
لینک کوتاه : http://peykneka.ir/?p=22976

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.