• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 7 - رمضان - 1442
  • برابر با : Sunday - 18 April - 2021

اخبار ویژه

محکومیت «کرونای دینی» منوتو علیه آیت‌الله محمدی لائینی در آستانه انتخابات/ بیت محمدی لائینی مأمن مردم نکا گاف ۲۰ کیلومتری منوتو در مازندران/ غلط رسانه انگلیسی فارسی‌زبان سوژه خنده شد گزارش تصویری | عملیات اجرایـی بوستان شهدای گمنام و مجموعه توریستی قرمرض نکا رشد سه برابری بودجه شهری نکا در شرایط دشوار اقتصادی چهارساله/ شأن ما خدمت است نه شاسی‌سواری پروژه‌های نیمه‌تمام شهر را با سرعت به سرانجام می‌رسانیم/ عزممان تنها برای خدمت جزم شده است گزارش تصویری | اجتماع هیئات مذهبی نکا در آستانه ماه مبارک رمضان گزارش تصویری | اجتماع هیئات مذهبی نکا در آستانه ماه مبارک رمضان کلیپ | پویش مومنانه نذر مهدوی در یک نگاه هشتگ سردارشهید_طوسی ترند اول توییتر فارسی شد گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت سردار شهید قاسمی طوسی، شهدای شهرستان و روز نکا گزارش تصویری | توزیع ۴۳۵ بسته کمک مومنانه به نیت ۴۳۵ شهید نکا به نیازمندان علی مطهری: فردی با ویژگی‌های من باید رئیس‌جمهور شود هیچکس به خود اجازه ندهد قانون را دور بزند FATF سد راه سند همکاری ایران و چین خواهد شد؟ در وین با آمریکا مذاکره نمی‌کنیم انفعال بانک مرکزی در ریل‌گذاری برای معاملات ارزهای دیجیتال

6

به چه میزان آب بدن ما نیاز دارد؟

  • کد خبر : 23475
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰:۰۹

به گزارش پیک نکا،کاهش وزن نیاز به تعهد مداوم به چندین انتخاب سبک زندگی دارد: سالم بخورید، بیشتر ورزش کنید، ۶-۸ ساعت در شب بخوابید و مقدار زیادی آب بنوشید. نه تنها انتخاب آب به جای نوشیدنی‌های شیرین و پر کالری مهم است، بلکه آب برای عملکرد بهتر مغز، عملکرد مناسب اندام‌ها و بهبودی بدن نیز ضروری است. شنیدن […]

به گزارش پیک نکا،کاهش وزن نیاز به تعهد مداوم به چندین انتخاب سبک زندگی دارد: سالم بخورید، بیشتر ورزش کنید، ۶-۸ ساعت در شب بخوابید و مقدار زیادی آب بنوشید. نه تنها انتخاب آب به جای نوشیدنی‌های شیرین و پر کالری مهم است، بلکه آب برای عملکرد بهتر مغز، عملکرد مناسب اندام‌ها و بهبودی بدن نیز ضروری است.

شنیدن اینکه شما باید مقدار زیادی آب بنوشید می‌تواند گیج کننده باشد. برای بعضی از افراد، این حجم می‌تواند هشت لیوان استاندارد آب باشد، اما برخی دیگر ممکن است به خیلی بیشتر (یا شاید کمتر) نیاز داشته باشند.

 

طبق یک مطالعه توسط (مراکز کنترل و پیشگیری ازبیماری‌های ایالات متحده) CDC، ۴۳ ٪ از بزرگسالان کمتر از چهار فنجان آب در روز می‌نوشند و حتی ۷ ٪ گزارش شده است که آن‌ها هیچ لیوان آبی نمی‌نوشند. به طور کلی، باید بگذارید تشنگی شما راهنمای شما باشد. مطمئن شوید که میزان مصرف آب خود را متناسب تنظیم می‌کنید. اما اگر احساس خستگی می‌کنید، در این کار زیاده روی نکنید. نوشیدن بیش از حد آب می‌تواند خطرناک باشد، همچنین به عنوان مسمومیت با آب شناخته می‌شود، جایی که میزان سدیم در بدن بیش از حد رقیق می‌شود و می‌تواند منجر به تورم در مغز، تشنج و کما شود.

اگر تمرینات ورزشی سنگین می‌کنید نیز باید بیشتر آب بنوشید، زیرا تعریق باعث می‌شودبدن شما به آب بیشتری نیاز داشته باشد. افزون بر این‌ها بهتر است پیش از ورزش نیز آب کافی بنوشید. برای افراد دارای اضافه وزن یا چاق، اگر می‌خواهند لاغر شوند، نیاز آن‌ها به آب متفاوت است. برای هیدراته شدن مناسب و کمک به کاهش وزن، باید آب بیشتری بنوشند.

 

شاخص دیگربرای نوشیدن آب کافی توجه به رنگ ادرار است. رنگ پررنگ و تیره ادرار معمولا نشان دهنده کم آبی بدن است. از دیگر نشانه‌های کم آبی بدن می‌توان به تشنگی، خشکی دهان، سردرد وسرگیجه و احساس بی حالی اشاره کرد. ” “فقط ۲ ٪ کمبود آب در بدن می‌تواند بر عملکرد ورزشی و زندگی عادی تأثیر منفی بگذارد.

(Visited 66 times, 1 visits today)
لینک کوتاه : http://peykneka.ir/?p=23475

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.