• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 22 - صفر - 1443
  • برابر با : Wednesday - 29 September - 2021

اخبار ویژه

استارت تور دوچرخه سواری سردار سلیمانی از نکا کشف استقرار یکجا نشینی دوره نوسنگی در دشت نکا، استان مازندران تولید بیش از ۵ میلیارد کیلو وات ساعت انرژی در نیروگاه نکا کشت کلزا در ۳۵۰۰ هکتار مزارع نکا دستگیری از نیازمندان به همت کانون امام علی(ع) نکا درشب اربعین تولید انرژی خالص نیروگاه شهید سلیمی نكا ۷ درصد افزایش یافت مشخص شدن ترکیب تیم دوچرخه‌سواری آرویچ شرق نکا برای لیگ‌ برتر کشف ۲۷ هزار لیتر سوخت تقلبی در شهرستان نکا برگزاری رژه نمادین کامیون داران نکایی جامانده از اربعین حسینی اجتماع عزاداران حسینی در حرم شهدای گمنام نکا + پوستر ضرورت عزم ملی برای احیای میانکاله/ منطقه آزاد نیاز جدی مازندران است کشف ۱۲۲ فقره سرقت در شش شهر مازندران تبیین درست فلسفه اربعین، راه روشنی را برای جاماندگان از این قافله ترسیم می کند اختصاص عوامل انگیزشی برای استادان فعال در جذب دانشجو قطع زنجیره انتقال کرونا در نکا با اجرای رزمایش هوشمند طرح شهید سلیمانی فاز نخست ایمن‌سازی خط ۳۰ اینچ انتقال گاز به شمال کشور در منطقه ۴ عملیات انتقال گاز انجام شد

5

به چه میزان آب بدن ما نیاز دارد؟

  • کد خبر : 23485
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰:۱۴
کاهش وزن نیاز به تعهد مداوم به چندین انتخاب سبک زندگی دارد: سالم بخورید، بیشتر ورزش کنید، ۶-۸ ساعت در شب بخوابید و مقدار زیادی آب بنوشید. نه تنها انتخاب آب به جای نوشیدنی‌های شیرین و پر کالری مهم است، بلکه آب برای عملکرد بهتر مغز، عملکرد مناسب اندام‌ها و بهبودی بدن نیز ضروری است.

به گزارش پیک نکا،

کاهش وزن نیاز به تعهد مداوم به چندین انتخاب سبک زندگی دارد: سالم بخورید، بیشتر ورزش کنید، ۶-۸ ساعت در شب بخوابید و مقدار زیادی آب بنوشید. نه تنها انتخاب آب به جای نوشیدنی‌های شیرین و پر کالری مهم است، بلکه آب برای عملکرد بهتر مغز، عملکرد مناسب اندام‌ها و بهبودی بدن نیز ضروری است.

شنیدن اینکه شما باید مقدار زیادی آب بنوشید می‌تواند گیج کننده باشد. برای بعضی از افراد، این حجم می‌تواند هشت لیوان استاندارد آب باشد، اما برخی دیگر ممکن است به خیلی بیشتر (یا شاید کمتر) نیاز داشته باشند.طبق یک مطالعه توسط (مراکز کنترل و پیشگیری ازبیماری‌های ایالات متحده) CDC، ۴۳ ٪ از بزرگسالان کمتر از چهار فنجان آب در روز می‌نوشند و حتی ۷ ٪ گزارش شده است که آن‌ها هیچ لیوان آبی نمی‌نوشند. به طور کلی، باید بگذارید تشنگی شما راهنمای شما باشد. مطمئن شوید که میزان مصرف آب خود را متناسب تنظیم می‌کنید. اما اگر احساس خستگی می‌کنید، در این کار زیاده روی نکنید. نوشیدن بیش از حد آب می‌تواند خطرناک باشد، همچنین به عنوان مسمومیت با آب شناخته می‌شود، جایی که میزان سدیم در بدن بیش از حد رقیق می‌شود و می‌تواند منجر به تورم در مغز، تشنج و کما شود.

اگر تمرینات ورزشی سنگین می‌کنید نیز باید بیشتر آب بنوشید، زیرا تعریق باعث می‌شودبدن شما به آب بیشتری نیاز داشته باشد. افزون بر این‌ها بهتر است پیش از ورزش نیز آب کافی بنوشید. برای افراد دارای اضافه وزن یا چاق، اگر می‌خواهند لاغر شوند، نیاز آن‌ها به آب متفاوت است. برای هیدراته شدن مناسب و کمک به کاهش وزن، باید آب بیشتری بنوشند.

شاخص دیگربرای نوشیدن آب کافی توجه به رنگ ادرار است. رنگ پررنگ و تیره ادرار معمولا نشان دهنده کم آبی بدن است. از دیگر نشانه‌های کم آبی بدن می‌توان به تشنگی، خشکی دهان، سردرد وسرگیجه و احساس بی حالی اشاره کرد. ” “فقط ۲ ٪ کمبود آب در بدن می‌تواند بر عملکرد ورزشی و زندگی عادی تأثیر منفی بگذارد.

(Visited 77 times, 1 visits today)
لینک کوتاه : http://peykneka.ir/?p=23485

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.